Реклама, която изказва тревогите на хиляди семейни двойки


Неспокойна съпруга, вероятно и майка, седи в леглото до мъжа си посред нощ и не може да заспи. Той е напълнял, малко плешив. Тя - по нощница. Накрая му казва причината за настроението си. "Скъпи, тревожа се, че се носим по течението…". "Носим се… като лодка?", пита разсънен човекът. "Не, поотделно. Всичко, за което си говорим вече, са сметките, работата". "Това е съвсем нормално", отговаря съпругът. "И не ми говориш както преди", продължава тя. "Но нали говоря с теб в момента", казва той с разбиращо изражение.

Това е диалогът в тази хубава реклама на "Дисни", която печели симпатиите на зрителите с приземения, истински разговор, който пресъздава. Тя е сред най-трогателните клипове, излъчвани през последните 12 години, смятат руските наблюдатели от Adme.ru. Защото засяга нормалните тревоги в човешките отношения след дълги години брак, опасението от инерцията в живота, осъзнаването, че младостта е отминала. В този разговор се припознават голям брой съпружески двойки, преминали през много ситуации в годините, съградили дом и останали заедно.

Агенция Leo Burnett, Чикаго, заснема умилителните роли за "Дисни" с идеята да внуши, че въпреки отминаването на годините, чудесата продължават да се случват.

Това е рекламата, която ви представяме днес.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон