Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама, която изказва тревогите на хиляди семейни двойки
Неспокойна съпруга, вероятно и майка, седи в леглото до мъжа си посред нощ и не може да заспи. Той е напълнял, малко плешив. Тя - по нощница. Накрая му казва причината за настроението си. "Скъпи, тревожа се, че се носим по течението…". "Носим се… като лодка?", пита разсънен човекът. "Не, поотделно. Всичко, за което си говорим вече, са сметките, работата". "Това е съвсем нормално", отговаря съпругът. "И не ми говориш както преди", продължава тя. "Но нали говоря с теб в момента", казва той с разбиращо изражение.
Това е диалогът в тази хубава реклама на "Дисни", която печели симпатиите на зрителите с приземения, истински разговор, който пресъздава. Тя е сред най-трогателните клипове, излъчвани през последните 12 години, смятат руските наблюдатели от Adme.ru. Защото засяга нормалните тревоги в човешките отношения след дълги години брак, опасението от инерцията в живота, осъзнаването, че младостта е отминала. В този разговор се припознават голям брой съпружески двойки, преминали през много ситуации в годините, съградили дом и останали заедно.
Агенция Leo Burnett, Чикаго, заснема умилителните роли за "Дисни" с идеята да внуши, че въпреки отминаването на годините, чудесата продължават да се случват.
Това е рекламата, която ви представяме днес.
Ето я.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.