Реклама на деня: Холивуд се изчерпва от идеи


Как да се пребори за внимание един европейски кино фестивал на фона на грандиозния медиен интерес към холивудските награди „Оскар” и кинофестивала в Кан?

Пред този труден въпрос са били изправени членовете на криейтив екипа на агенция Leo Burnett, Португалия. На тях бе възложена задачата да изработят ефективна реклама за тазгодишния, десети поред Международен кинофестивал в португалската столица. И те се справиха добре, оправдавайки репутацията на световно признатата си агенция.

Leo Burnett, Португалия работи за фестивала като клиент и изготви поредица от рекламни клипове и атрактивни печатни илюстрации, обединени от посланието, че Холивуд се изчерпва от идеи – теза, която мнозина сред кинокритиците поддържат в последните години. Агенцията представи кратки клипове с впечатляваща изработка, чиито кадри припомнят клиширани ситуации и сцени от американските филми.

Рекламата кампания бе оценена с висок рейтинг – над 7 от 10, в международните рекламни каталози.

Това е днешната история от света на рекламния бранш. Ето и видео. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Предлагат родителите на деца до 12 г. да имат право да работят дистанционно през лятото
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос