Реклама с „дяволско пони” стана хит в Youtube

Реклама с „дяволско пони” стана хит в Youtube

Рекламен клип на Nissan за Португалия под заглавие Poneis Malditos събра почти 2,7 млн. почитатели на видеохостинга YouTube само за пет дни и стана едно от най-популярните филмчета за последната седмица.

Клипът трае малко над минута и е предназначен изключително за интернет. Трикът, който взриви интереса на публиката е, че след основната част на рекламата, на екрана се появя симпатично розово пони, което изведнъж се превръща в дявол. Той проговаря с човешки глас и "заплашва" зрителите, че ако не споделят това видео с 10 приятели, ще бъдат преследвани от мелодията на клипа.

Вижте новия рекордьор тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна
Завладяващият брандов наратив, който резонира със скептичните потребители
Туризмът е напът да донесе рекордните 135 милиарда долара в турската икономика през 2025 г.
Неизвестно за известните: Най-голямата стоманобетонна сграда от началото на ХХ в. приюти Ал Капоне и привлече Холивуд