Рекламата, която позна бъдещето

Често прогнозите за технологичното развитие на бъдещето са безполезни. Тази компилация от реклами на американския телекомуникационен оператор AT&T от 1993 г. обаче е истинско пророчество.

20 години по-късно се оказва, че телекомът е познал в рекламата си появата на навигацията на автомобилите, видео разговорите от разстояние със семейството, възможността да се изпраща факс от плажа или да се гледа филм където човек поиска, когато пожелае.

UberGizmodo публикува в мрежата серията от реклами на AT&T с описание „плашещо точни”. Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей