Рекламен експеримент: Ангел на лондонската гара Виктория

Марката дезодоранти Lynx привлече вниманието на минувачите в лондонската гара Виктория и на потребителите в интернет чрез нестандартен начин за рекламиране.

От Lynx поставиха в изпълненото с пътници и посрещачи вътрешно фоайе на гарата гигантски екран. Заставайки на специално обозначено място, близо до таблото със списъка на заминаващите влакове, минувачите можеха да видят себе си на екрана, в компанията на виртуалната Кели Брук. Тя им се показваше на екрана във вида на паднал ангел, също както я представя рекламата на новия мъжки аромат с марката.

От компанията не могат да се оплачат от успеха на рекламната кампания на новия им дезодорант, отбелязва BBC. Той стана вторият най-продаван продукт само след няколко месеца на пазара. Голяма част от този успех те дължат на шума около рекламата с ангелската красавица с къса рокля, която минувачите на „Виктория“ не можеха да докоснат реално, но можеха да видят на екрана.

“Не знаехме дали ще проработи по отношение на технологиите и на това как хората ще реагират“, разказва Бека Соуиър от рекламната агенция, която предлага идеята в рамките на амбуш маркетинг кампания. „Просто преценихме, че би било страхотно, ако ангел се появи в истинския живот.“

Кадри от рекламния експеримент и реакциите на участниците в него можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Експерт от Харвард за мита, който пречи на хората да бъдат щастливи
Денят в цифри
Ричард Брансън за двете най-важни думи, които всички успешни лидери казват
Почина и младата жена, която беше с 85 % изгаряния след взривовете в Елин Пелин
Тръмп предсказва заплаха от Трета световна война, ако Харис спечели изборите, връща се в града на стрелбата
Франция арестува за шпионаж популярен руски шеф-готвач, издал се сам при престой в България
Астронавтите от капсулата „Starliner“ остават космически заложници, НАСА каза, че не знае кога ще може да ги върне
Страните от Г-20 съгласни за промяна в облагане на свръхбогатите, но по-нататък