Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламен експеримент: Ангел на лондонската гара Виктория
Марката дезодоранти Lynx привлече вниманието на минувачите в лондонската гара Виктория и на потребителите в интернет чрез нестандартен начин за рекламиране.
От Lynx поставиха в изпълненото с пътници и посрещачи вътрешно фоайе на гарата гигантски екран. Заставайки на специално обозначено място, близо до таблото със списъка на заминаващите влакове, минувачите можеха да видят себе си на екрана, в компанията на виртуалната Кели Брук. Тя им се показваше на екрана във вида на паднал ангел, също както я представя рекламата на новия мъжки аромат с марката.
От компанията не могат да се оплачат от успеха на рекламната кампания на новия им дезодорант, отбелязва BBC. Той стана вторият най-продаван продукт само след няколко месеца на пазара. Голяма част от този успех те дължат на шума около рекламата с ангелската красавица с къса рокля, която минувачите на „Виктория“ не можеха да докоснат реално, но можеха да видят на екрана.
“Не знаехме дали ще проработи по отношение на технологиите и на това как хората ще реагират“, разказва Бека Соуиър от рекламната агенция, която предлага идеята в рамките на амбуш маркетинг кампания. „Просто преценихме, че би било страхотно, ако ангел се появи в истинския живот.“
Кадри от рекламния експеримент и реакциите на участниците в него можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.