Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламен експеримент: Да те вали цяла седмица
Миналата година Geox отиде в най-дъждовното място в света, за да докаже качествата на водонепромокаемите си обувки от колекцията Amphibox. Тази година брандът организира нещо различно.
В необичаен рекламен експеримент на норвежката агенция SMFB, Осло, той подложи на ултимативния градски тест млад мъж, съгласил се да го вали навсякъде, където излезе, цяла седмица. Как ще го вали непрекъснато? Чрез специално създадено, досадно облаче с напояваща система, направено, за да го преследва и да сипе и сипе върху него вода.
Младият ентусиаст обаче е забележително търпелив. В особеното си положение той успява дори да отиде на среща, което е един от забавните моменти в 4-минутната реклама, показваща кадри от експеримента с него. Дори да е актьор, видеото с негово участие се е получило различно и забавно.
Това е кампанията, която ви представяме днес. Подобно нещо не е правено в рекламния свят поне в последните три години, откогато го следим ежедневно в сайта ни.
Вижте. :)
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.