Рекламен експеримент: Да те вали цяла седмица

Миналата година Geox отиде в най-дъждовното място в света, за да докаже качествата на водонепромокаемите си обувки от колекцията Amphibox. Тази година брандът организира нещо различно.

В необичаен рекламен експеримент на норвежката агенция SMFB, Осло, той подложи на ултимативния градски тест млад мъж, съгласил се да го вали навсякъде, където излезе, цяла седмица. Как ще го вали непрекъснато? Чрез специално създадено, досадно облаче с напояваща система, направено, за да го преследва и да сипе и сипе върху него вода.

Младият ентусиаст обаче е забележително търпелив. В особеното си положение той успява дори да отиде на среща, което е един от забавните моменти в 4-минутната реклама, показваща кадри от експеримента с него. Дори да е актьор, видеото с негово участие се е получило различно и забавно.

Това е кампанията, която ви представяме днес. Подобно нещо не е правено в рекламния свят поне в последните три години, откогато го следим ежедневно в сайта ни.

Вижте. :)

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ