Рекламен експеримент: Да те вали цяла седмица


Миналата година Geox отиде в най-дъждовното място в света, за да докаже качествата на водонепромокаемите си обувки от колекцията Amphibox. Тази година брандът организира нещо различно.

В необичаен рекламен експеримент на норвежката агенция SMFB, Осло, той подложи на ултимативния градски тест млад мъж, съгласил се да го вали навсякъде, където излезе, цяла седмица. Как ще го вали непрекъснато? Чрез специално създадено, досадно облаче с напояваща система, направено, за да го преследва и да сипе и сипе върху него вода.

Младият ентусиаст обаче е забележително търпелив. В особеното си положение той успява дори да отиде на среща, което е един от забавните моменти в 4-минутната реклама, показваща кадри от експеримента с него. Дори да е актьор, видеото с негово участие се е получило различно и забавно.

Това е кампанията, която ви представяме днес. Подобно нещо не е правено в рекламния свят поне в последните три години, откогато го следим ежедневно в сайта ни.

Вижте. :)

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Времето: Облачно и мъгливо
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна