Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламите, които промениха света 2
Има рекламни послания и марки, които успяват да променят света. Днес продължаваме да ви разказваме за тях.
Marlboro 3. The Marlboro
Man. Познатата реклама на Marlboro с мъжествения американски каубой тотално
видоизменя асоциациите с марката и изкоренява предишната
представа, че цигарите Marlboro са подходящи за нежния пол.
През 1955 г. мъжът на Marlboro украсява американските сгради със суровия си поглед, мускулестите си ръце и по мачовски прихлупената шапка. Две години по-късно продажбите на Marlboro се покачват с 300%.
Но всъщност с тази кампания Marlboro прави много повече от това да продаде безпрецедентно продукта и да натрупа състояние от милиони за компанията. Рекламата внушава на аудиторията, че марката на цигарите, говори за самовъзприятието.
За добро или лошо идеята има успех във времена, когато американците смятат, че цигарите като цяло са нещо лошо, защото са вредни за здравето. По ирония, тримата актьори, които изиграват рекламната роля на Marlboro Man, умират от рак на белите дробове.
Nike 2. Nike - Just do it. Като
се замислим реално, разликите между качествените спортни обувки не са чак
толкова големи. Феновете на спортните марки обаче биха казали, че те са огромни. Nike има
основен принос за това масово убеждение.
Рекламната стратегия на компанията я превръща от малък регионален производител на спортно облекло и екипировка в Орегон, САЩ, в глобален гигант. Логото на Nike днес е едно от най-разпознаваемите изображения на планетата.
Това съвсем не е първата компания в историята, която обвързва марката си със знаменитости и печели от това. Връзката на Nike с Майкъл Джордaн обаче безспорно е една от най-добрите рекламни стратегии на всички времена.
Представянето на мотото “Just do it” през 1988 г. е ключов преходен момент за компанията. Тогава марката се асоциира завинаги с вдъхновяващата, драматична решителност за действие в спорта.
Компанията използва същите материали за продукцията си, както много други американски фирми, но успява да убеди аудотироията, че Nike въплъщение на страстта към спорта и желанието за постижения.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.