Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламите, които промениха света 3
Обикновено рекламата се смята за успешна, когато води до нови печалби. Но истинските легенди в този бранш са тези, които успяват да променят мисленето на поколения. И днес ще ви представим две от тях.
AbsolutВодка Absolut. Също както диамантения гигант DeBeers, водка Absolut буквално създава с рекламата си пазар, който преди това не съществува.
През 1981 г. Absolut представя познатата си рекламна кампания, която продължава да привлича вниманието вече три десетилетия. Кампанията използва изчистени изображения, в които се акцентира върху особената, оригинална форма на бутилката на Absolut и думата „абсолютен”.
В наши дни продажбата на водка е колосален бизнес. Но преди тази реклама на Absolut водката, като алкохолно питие, почти не е популяризирана и няма индустрия за продажба на тази напитка.
Успехът на Absolut се дължи на осъзнатото разбиране, че водката е алкохол, чиито вкус е трудно различим за масовите потребители от останалите видове водка. Затова марката решава да изтъкне не вкуса, а описанието и опаковката.
Daisy adМомиченцето с маргаритката. Американската политическа реклама е колосална, мултимилионна индустрия, която решително определя изхода от предизборните битки. Десетки кампании в нея са действително ефективни, но няма по-историческа политическа реклама в Америка от тази с момиченцето с маргаритката.
Черно-бялата, платена телевизионна реклама представя малко момиченце с маргаритка, което брои листенцата на цветето насред поляна. В един момент камерата се приближава към лицето на момиченцето и в окото му се отразява атомната бомба. След това глас зад кадър призовава американците да гласуват за кандидат-президента Линдън Джонсън, „защото залогът е твърде голям”.
Тази реклама е излъчена в ефир само веднъж, но специалистите единодушно я определят като една от най-помнените в историята на американската политическа реклама. Това отбеляза преди месец, по време на презентация в Софийския университет, американският професор Катрин Дженсън Уайт.
Рекламата с момиченцето с маргаритката смразява кръвта. Тя предизвиква взрив от емоции във всички американски родители. Мнозина я смятат за нечестна. Видеото до голяма степен определя появата на съвременната атакуваща реклама, коментира BBC. Можете да го видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.