Рекламна схватка с добър край

Южноафриканският ресторант за бързо хранене Nando’s изпълни условията на шеговития ултиматум, който му бе поставен от застрахователната компания Santam. Причина за него стана пародията на рекламно видео на застрахователите, направена от ръководството на заведението. За да си „плати” за обидата, Nando’s достави няколко десетки топли обеда в дом за сираци.

През февруари 2012 г. Santam пусна рекламен клип с участието на актьора Бен Кингсли. В него носителят на „Оскар” стои до един бар и обяснява колко е лесно да пропуснем важни точки в договорите си. За по-голяма нагледност той пита зрителите дали са забелязали, че униформата на бармана се е сменила четири пъти в течение на рекламата.

През април Nando’s заснеха пародийно клипче със същата музика, антураж и монолог и с единствената разлика, че главният герой говори не за договори, а за менюто на ресторанта. В клипа се променя не униформата на бармана, а блюдата на близката стойка.

Застрахователите отговориха шеговито на предизвикателството, че са готови да си затворят очите, ако Nando’s изпълни поставен от тях ултиматум. До 16 часа на 26 април, четвъртък, ресторантьорите трябвало да доставят в детския дом в Йоханесбург 62 порции пилешки гърди с пържени картофки и салата, 12 детски обеда с играчки, 74 горещи пудинга, 74 студени безалкохолни и португалска салата. Ресторантът имал точно един ден, за да изпълни условията.

Добронамерените готвачи не само че изпълниха ултиматума, но доставиха храна на децата и на следващия ден. Компанията заяви още, че ще носи същия обед на малчуганите всеки последен петък на месеца в продължение на година.

Ултиматумът

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ