Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламна схватка с добър край
Южноафриканският ресторант за бързо хранене Nando’s изпълни условията на шеговития ултиматум, който му бе поставен от застрахователната компания Santam. Причина за него стана пародията на рекламно видео на застрахователите, направена от ръководството на заведението. За да си „плати” за обидата, Nando’s достави няколко десетки топли обеда в дом за сираци.
През февруари 2012 г. Santam пусна рекламен клип с участието на актьора Бен Кингсли. В него носителят на „Оскар” стои до един бар и обяснява колко е лесно да пропуснем важни точки в договорите си. За по-голяма нагледност той пита зрителите дали са забелязали, че униформата на бармана се е сменила четири пъти в течение на рекламата.
През април Nando’s заснеха пародийно клипче със същата музика, антураж и монолог и с единствената разлика, че главният герой говори не за договори, а за менюто на ресторанта. В клипа се променя не униформата на бармана, а блюдата на близката стойка.
Застрахователите отговориха шеговито на предизвикателството, че са готови да си затворят очите, ако Nando’s изпълни поставен от тях ултиматум. До 16 часа на 26 април, четвъртък, ресторантьорите трябвало да доставят в детския дом в Йоханесбург 62 порции пилешки гърди с пържени картофки и салата, 12 детски обеда с играчки, 74 горещи пудинга, 74 студени безалкохолни и португалска салата. Ресторантът имал точно един ден, за да изпълни условията.
Добронамерените готвачи не само че изпълниха ултиматума, но доставиха храна на децата и на следващия ден. Компанията заяви още, че ще носи същия обед на малчуганите всеки последен петък на месеца в продължение на година.
Ултиматумът
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.