Рекламодатели забогатяват от звездите на YouTube

Manager News

Няколко компании трябва да са изключително благодарни на популярните герои във видеоклиповете в YouTube. „Звездите” на видеопортала, които генерират милиони кликвания, привличат интерес и към разположените на същата страница рекламни банери.

10-те най-гледани личности в YouTube през изтеклата година докараха на няколко щастливи рекламодатели по 100 хил. долара, пише Businessinsider.

Данните от изследване на американската рекламна агенция TubeMogul показват, че в периода юли 2009 – юли 2010 г. няколко независими партньора на YouTube, които рекламират във видеоканалите на портала, са спечелили огромна сума благодарение на кликванията на потребителите. Имената на тези партньори не се споменават.

Специалистите са изчислили приходите на всяка една от най-облагодетелстваните компании. Те са достигнали до резултатите за над 100 хил. долара печалба, като са сметнали приходите от банерите. Резултатите им са максимално точни, защото са взети предвид тези 2.59% от потребителите, които се отказват да видят рекламата преди тя да се е заредила.

Отчетена е и средната цена за хиляда кликвания (или импресия) в YouTube, която е долар и половина. След това е пресметната подялбата на рекламните приходи между YouTube и външните партнъори, която към момента е в съотношение 50/50.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Времето: Жълт код за обилни валежи в 7 области
12 плажа в Гърция загубиха почетния си „син флаг“ заради лоша организация
158-годишна британска компания фалира заради слаба парола и тежък удар от хакери
След Франция и Великобритания: Канада планира да признае Палестина за държава през септември
Зам.-кметът по финансите и здревеопазването на София подава оставка
На днешната дата, 31 юли. Богородични Заговезни
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Microsoft се присъедини към Nvidia в клуба на компаниите с пазарна капитализация от над 4 трлн. долара