Рекламодатели забогатяват от звездите на YouTube

Manager News

Няколко компании трябва да са изключително благодарни на популярните герои във видеоклиповете в YouTube. „Звездите” на видеопортала, които генерират милиони кликвания, привличат интерес и към разположените на същата страница рекламни банери.

10-те най-гледани личности в YouTube през изтеклата година докараха на няколко щастливи рекламодатели по 100 хил. долара, пише Businessinsider.

Данните от изследване на американската рекламна агенция TubeMogul показват, че в периода юли 2009 – юли 2010 г. няколко независими партньора на YouTube, които рекламират във видеоканалите на портала, са спечелили огромна сума благодарение на кликванията на потребителите. Имената на тези партньори не се споменават.

Специалистите са изчислили приходите на всяка една от най-облагодетелстваните компании. Те са достигнали до резултатите за над 100 хил. долара печалба, като са сметнали приходите от банерите. Резултатите им са максимално точни, защото са взети предвид тези 2.59% от потребителите, които се отказват да видят рекламата преди тя да се е заредила.

Отчетена е и средната цена за хиляда кликвания (или импресия) в YouTube, която е долар и половина. След това е пресметната подялбата на рекламните приходи между YouTube и външните партнъори, която към момента е в съотношение 50/50.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Токсичен облак от хлор блокира 150 000 души в домовете им, близо до Барселона
Командващия британския Кралски флот е подал оставка заради връзка с подчинен
Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Турският външен министър и бивш шеф на разузнаването разказа за опит да бъде отровен
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна
Радев: По-важно от напрежението в Европа, е напрежението в България
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен