Рекламодатели забогатяват от звездите на YouTube

Manager News

Няколко компании трябва да са изключително благодарни на популярните герои във видеоклиповете в YouTube. „Звездите” на видеопортала, които генерират милиони кликвания, привличат интерес и към разположените на същата страница рекламни банери.

10-те най-гледани личности в YouTube през изтеклата година докараха на няколко щастливи рекламодатели по 100 хил. долара, пише Businessinsider.

Данните от изследване на американската рекламна агенция TubeMogul показват, че в периода юли 2009 – юли 2010 г. няколко независими партньора на YouTube, които рекламират във видеоканалите на портала, са спечелили огромна сума благодарение на кликванията на потребителите. Имената на тези партньори не се споменават.

Специалистите са изчислили приходите на всяка една от най-облагодетелстваните компании. Те са достигнали до резултатите за над 100 хил. долара печалба, като са сметнали приходите от банерите. Резултатите им са максимално точни, защото са взети предвид тези 2.59% от потребителите, които се отказват да видят рекламата преди тя да се е заредила.

Отчетена е и средната цена за хиляда кликвания (или импресия) в YouTube, която е долар и половина. След това е пресметната подялбата на рекламните приходи между YouTube и външните партнъори, която към момента е в съотношение 50/50.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Секретни документи: Русия ще обучава и екипира елитни китайски военни от спецчастите
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект