Рекламодатели забогатяват от звездите на YouTube

Manager News

Няколко компании трябва да са изключително благодарни на популярните герои във видеоклиповете в YouTube. „Звездите” на видеопортала, които генерират милиони кликвания, привличат интерес и към разположените на същата страница рекламни банери.

10-те най-гледани личности в YouTube през изтеклата година докараха на няколко щастливи рекламодатели по 100 хил. долара, пише Businessinsider.

Данните от изследване на американската рекламна агенция TubeMogul показват, че в периода юли 2009 – юли 2010 г. няколко независими партньора на YouTube, които рекламират във видеоканалите на портала, са спечелили огромна сума благодарение на кликванията на потребителите. Имената на тези партньори не се споменават.

Специалистите са изчислили приходите на всяка една от най-облагодетелстваните компании. Те са достигнали до резултатите за над 100 хил. долара печалба, като са сметнали приходите от банерите. Резултатите им са максимално точни, защото са взети предвид тези 2.59% от потребителите, които се отказват да видят рекламата преди тя да се е заредила.

Отчетена е и средната цена за хиляда кликвания (или импресия) в YouTube, която е долар и половина. След това е пресметната подялбата на рекламните приходи между YouTube и външните партнъори, която към момента е в съотношение 50/50.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven