Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Екшън реклама на американските ВВС
Американските военновъздушни сили представиха в Щатите екшън реклама с вид на типичен холивудски филм. Впечатляващи ефекти и компютърна графика в кадрите подчертават героизма на военните.
В рекламата присъстват традиционните за US филмите със сюжет за края на света образи, като ранената жена, която трябва да бъде спасена и успокоена, и изгубеното, уплашено малко момиченце, с нужда от спешна помощ. Действието се развива в опустошен американски мегаполис, вероятно след земетресение. Целта на кампанията е да бъде подчертана готовността на ВВС да реагират в ситуации на хуманитарни кризи.
„Това не е научна фантастика. Правим го всеки ден”, гласи надпис в края на рекламата. Филмът се излъчва по американските телевизии. Той е дело на агенция GSD&M Idea City, САЩ. Криейтив директор: Том Гилмор. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.