Еминем в реклама на "Крайслер" или най-доброто от Super Bowl

Всяка година компаниите гиганти опитват максимално да се възползват от Super Bowl като завъртят в рекламните паузи майсторски и ярко отличаващи се клипове.

Тази година "Крайслер показа абсолютно невероятна реклама на град Детройт", отбелязва Шон Уили в detroit.sbnation.com.

2-минутният филм стана един от фаворитите на американските зрители и предизвика лавина от позитивни коментари в Twitter, веднага след излъчването си. По думите на мнозина, той е бил нещо различно в контекста на целия рекламен поток, своеобразен поклон пред Детройт, повод за гордост от националната индустрия и възраждане на американските идеали.

Рекламата популяризира новия "Крайслер 200", но всъщност основната тема в нея е за това колко невероятен град е Детройт. В нея участва Еминем, който е роден в Детройт. Ритъмът на хита му “Lose Yorself” се чува на заден план.

"Филмът не беше толкова за промоцията на новия модел на Крайслер, колкото editorial в защита на Детройт и може би израз на това какво всъщност е Америка", отбелязва Рик Роджас в latimesblogs.latimes.com. Спред него рекламата се отличава от останалите, които показват "нещата за които кликваме, нещата, създадени много далеч от хора, които седят зад бюро".

Рекламата на „Крайслер” можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*