Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Еминем в реклама на "Крайслер" или най-доброто от Super Bowl
Всяка година компаниите гиганти опитват максимално да се възползват от Super Bowl като завъртят в рекламните паузи майсторски и ярко отличаващи се клипове.
Тази година "Крайслер показа абсолютно невероятна реклама на град Детройт", отбелязва Шон Уили в detroit.sbnation.com.
2-минутният филм стана един от фаворитите на американските зрители и предизвика лавина от позитивни коментари в Twitter, веднага след излъчването си. По думите на мнозина, той е бил нещо различно в контекста на целия рекламен поток, своеобразен поклон пред Детройт, повод за гордост от националната индустрия и възраждане на американските идеали.
Рекламата популяризира новия "Крайслер 200", но всъщност основната тема в нея е за това колко невероятен град е Детройт. В нея участва Еминем, който е роден в Детройт. Ритъмът на хита му “Lose Yorself” се чува на заден план.
"Филмът не беше толкова за промоцията на новия модел на Крайслер, колкото editorial в защита на Детройт и може би израз на това какво всъщност е Америка", отбелязва Рик Роджас в latimesblogs.latimes.com. Спред него рекламата се отличава от останалите, които показват "нещата за които кликваме, нещата, създадени много далеч от хора, които седят зад бюро".
Рекламата на „Крайслер” можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.