Епичното пътуване на Kia


Катаджия спира млад мъж и жена му и неочаквано задига автомобила им Kia. Докато кара колата със задоволство, военен пилот на хеликоптер я локализира, вдига я във въздуха над морето и изхвърля полицая от шофьорското място. Kia полита над вълните, за да се приземи на яхтата на милионер, когато внезапно от вълните се изправя … Посейдон!

Всеки иска да има Kia! Това е идеята на новата, супер впечатляващата реклама на модела Kia Optima.

Рекламата пресъздава епичното пътуване на автомобила в пространството и времето, в Космоса и в миналото. Тя беше излъчена от корейския автомобилен гигант KiaMotors по време на Super Bowl 2011 – финала на футболната лига в САЩ, когато повечето американци бяха пред малкия екран.

Филмът е дело на криейтив агенция David & Goliath, САЩ. Развръзката в сюжета му можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Ето къде милиардерите виждат най-добрите възможности за инвестиция през 2026 г.