Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ето го новото лого на Yahoo!
След активна 30-дневна кампания със специални клипове в интернет от типа „Очаквайте скоро!” компанията Yahoo! най-сетне представи новата версия на логото си в официалния си блог.
Основната промяна е в шрифта, с който е изписана думата „Yahoo”, - буквите са по-тънки, но в същото време изглеждат по-обемни. Логото запазва традиционния си виолетов цвят, както и удивителния знак в края. Както отбелязват представители на компанията, промените показват връзка с традициите на бранда като същевременно подчертават стремежа на компанията към развитие.
Окончателната презентация на логото бе предшествана от кампанията „30 Days of Change”, стартирана през август, по време на която всеки ден на началната страница на Yahoo! се появяваше по една нова версия на фирмения знак (вж. видеото по-долу).
Предишното лого бе създадено през 1995 г. и първоначално бе в червено. Буквите се оцветиха във виолетово през 2009 г.
Новото лого е част от големите промени, започнали в компанията след като тя бе поета от новия генерален директор Мариса Майер. За краткото време, откакто Майер застана начело през лятото на 2012 года, тя извърши няколко големи сделки, сред които придобиването на блогохостинга Tumblr и мобилното приложение за резюмиране на новини Summly, което превърна в милионер създателя му, 17-годишния Ник д’Алойзио.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.