Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Жената котка и Жената чудо в кампания срещу рака на гърдата
Популярните образи от комикси на Жената чудо (Wonder Woman), Жената котка (Catwoman) и на героинята от She-Hulk бяха използвани в нова социална кампания срещу рака на гърдата в Мозамбик.
Тя пресъздава идеята, че въпреки свръхсилите си, дори Жената чудо може да пострада от тежкото заболяване, отбелязва „Дейли Мейл”. Това е посланието, отправено чрез кампанията към младите жени в африканската република.
Илюстрациите са изработени от художничката Маиса Чавес. Текстът под картинките гласи: „Когато говорим за рака на гърдата, никоя жена не е супержена. Всеки трябва да се преглежда профилактично веднъж месечно”.
Визиите са изработени за асоциацията за борба с рака Associação da Luta Contra o Cancer. По-рано същата асоциация използва други, шокиращи илюстрации с паяци и хлебарки, които живеят под кожата на жените. С тях тя искаше да прикове вниманието към проблема и необходимостта от профилактични прегледи при личния лекар.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.