Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Заблуждава ли Facebook за прегледите на видео?
Популярен клип в YouTube провокира дискусия през последните седмици, като постави твърдението, че Facebook използва нечестни практики, за да отчита пред рекламодателите по-големи данни за прегледите на клипове в нея. Видеото твърди, че най-голямата социална мрежа "краде милиарди прегледи" от YouTube. То стана "вирусно" споделяно и спечели голяма подкрепа сред експерти в областта на дигиталния маркетинг от света, посочва Business Insider.
Клипът е създаден от базирания в Мюнхен, Германия, YouTube канал на дизайнерско студио Kurzgesagt. Той бе представен малко след като Facebook съобщи този месец, че е имала средно по 8 млрд. прегледа на видеоклипове на ден. Според анимацията на Kurzgesagt, в първото тримесечие на 2015 г. 725 от 1000-те най-гледани клипове във Facebook са били "откраднати" от оригиналните им създатели, като съдържание, и презаписани във Facebook под формата на качени в нея видеа. Kurzgesagt твърди, че са установени 17 млрд. откраднати прегледи на клипове в този период.
Според клипа й, т.нар. freebooting, или кражбата на видеоклипове, се случва все по-често. Това е лошо за създателите на съдържание в YouTube, защото те не получават нищо от излагането на клиповете им във втората платформа. "Само крадецът получава нещо и Facebook - печалби".
Припомняме, Facebook промени алгоритъма си така, че хората да виждат в началната си страница (нюзфийд) най-вече клиповете, качени в нея, и в пъти по-малко клипове, публикувани като линкове от YouTube (който е собственост на конкурента й за вниманието на хората в дигиталния свят - Google).
Ето и анимацията на Kurzgesagt. Накратко казано, вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.