Заражда се най-голямата рекламна компания в света

Заражда се най-голямата рекламна компания в света

Френският рекламен гигант Publicis и американската Omnicom се сливат, създавайки най-голямата рекламна фирма в света на стойност 35,1 млрд. долара.

Изпълнителният директор на Omnicom Джон Рен и на Publicis Морис Леви ще оглавят заедно международния бизнес, съобщи Би Би Си. Акционерите на всяка от фирмите ще притежават около 50% от новосъздадената Publicis Omnicom Group. Новата компания ще се търгува на фондовите борси в Париж и Ню Йорк. За нея ще работят общо 130 000 служители по света.

„Комуникационният и маркетингов пейзаж премина през драматични промени в последните години, включително експоненциално развитие на нови медийни гиганти, експлозия на големи обеми от данни, размиване на ролите на всички играчи и дълбоки промени в потребителското поведение”, коментира Леви. „Джон и аз направихме сливането, за да бъдем от полза на клиентите ни, доставяйки заедно най-обширната оферта от аналогови и дигитални услуги”, каза той.

Очаква се сделката да бъде финализирана в края на март 2014 г. Тя ще бъде необложена с данъци – холдинговата компания ще бъде базирана в Холандия. Когато се слеят, двете фирми ще разполагат с общи налични спестявания от 500 млн. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ