Заражда се най-голямата рекламна компания в света

Заражда се най-голямата рекламна компания в света

Френският рекламен гигант Publicis и американската Omnicom се сливат, създавайки най-голямата рекламна фирма в света на стойност 35,1 млрд. долара.

Изпълнителният директор на Omnicom Джон Рен и на Publicis Морис Леви ще оглавят заедно международния бизнес, съобщи Би Би Си. Акционерите на всяка от фирмите ще притежават около 50% от новосъздадената Publicis Omnicom Group. Новата компания ще се търгува на фондовите борси в Париж и Ню Йорк. За нея ще работят общо 130 000 служители по света.

„Комуникационният и маркетингов пейзаж премина през драматични промени в последните години, включително експоненциално развитие на нови медийни гиганти, експлозия на големи обеми от данни, размиване на ролите на всички играчи и дълбоки промени в потребителското поведение”, коментира Леви. „Джон и аз направихме сливането, за да бъдем от полза на клиентите ни, доставяйки заедно най-обширната оферта от аналогови и дигитални услуги”, каза той.

Очаква се сделката да бъде финализирана в края на март 2014 г. Тя ще бъде необложена с данъци – холдинговата компания ще бъде базирана в Холандия. Когато се слеят, двете фирми ще разполагат с общи налични спестявания от 500 млн. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване