Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Заражда се най-голямата рекламна компания в света
Френският рекламен гигант Publicis и американската Omnicom се сливат, създавайки най-голямата рекламна фирма в света на стойност 35,1 млрд. долара.
Изпълнителният директор на Omnicom Джон Рен и на Publicis Морис Леви ще оглавят заедно международния бизнес, съобщи Би Би Си. Акционерите на всяка от фирмите ще притежават около 50% от новосъздадената Publicis Omnicom Group. Новата компания ще се търгува на фондовите борси в Париж и Ню Йорк. За нея ще работят общо 130 000 служители по света.
„Комуникационният и маркетингов пейзаж премина през драматични промени в последните години, включително експоненциално развитие на нови медийни гиганти, експлозия на големи обеми от данни, размиване на ролите на всички играчи и дълбоки промени в потребителското поведение”, коментира Леви. „Джон и аз направихме сливането, за да бъдем от полза на клиентите ни, доставяйки заедно най-обширната оферта от аналогови и дигитални услуги”, каза той.
Очаква се сделката да бъде финализирана в края на март 2014 г. Тя ще бъде необложена с данъци – холдинговата компания ще бъде базирана в Холандия. Когато се слеят, двете фирми ще разполагат с общи налични спестявания от 500 млн. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.