Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо никой не аплодира тази жена?
Видеото тук е един от най-провокативните и пораждащи повод за размисъл клипове в мрежата от последната седмица. То отразява 7-минутна презентация пред публика на млада жена, представяща се за маркетолог по професия.
Тя излиза на сцената и започва с думите, че се занимава с маркетинга на продукти от хранителната индустрия. Дава няколко примера за техническа манипулация на купувачите от историята на 20 век – успешни и неуспешни. Първоначално думите й предизвикват смях сред аудиторията й. Жената продължава да се усмихва, но това, което разказва впоследствие, включително и истините за маркетинг тактиките в продажбите на хранителни продукти, стават все по-зловещи и по-зловещи.
Показва снимки, илюстриращи състоянието на животните във фермите и мъчителните условия, в които те са поставени, за да бъдат отглеждани за месо, което всички впоследствие консумираме. Изтъква ролята си на маркетолог, който да представи с рекламни илюстрации и внушения прогреса на животинските ферми, колкото естествени са продуктите им, отклонявайки вниманието от болезнения живот на животните в тях.
За всичко това са необходими груби техники за маркетигова манипулация, но и още нещо, задължително. Самата публика.
Посланието е, че силата на доброволното невежество, което хората проявяват и с което се самозаблуждават, защото не искат да мислят за състоянието на животните, отглеждани за храна във фермите, е изключителна. Тя не бива да се подценява.
Никой от аудиторията не аплодира жената когато тя завършва презентацията си с това твърдение. Реакциите на публиката са неподправени - тя е смутена.
Всъщност, жената не е маркетолог, а актриса на име Кейт Майлс, наета от британската организация Compassion in World Farming или "Състрадание в световното фермерство".
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.