Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Зрителното търсене - една технология на бъдещето
"Мисля, че в следващите четири години, до 2020 г., маркетолозите ще бъдат завладяни от употребата на зрителното търсене по начин, какъвто не бихме могли дори да си представим днес." Това коментира на технологичната конференция за потребителска електроника CES в Лас Вегас Харис Милър, президент и главен оперативен директор на MediaLink, цитирана от Adweek. По думите й в следващите няколко години всичко най-различно и технологично в маркетинга ще бъде свързано с търсенето от човека с поглед.
Зрителното търсене е развиваща се технология, която дава възможност чрез правилните иструменти да се гледа даден обект и да се сканира интернет за повече информация за него. То може да се извършва както чрез движение на очите, така и без него.
Способността съзнателно да локализираме даден обект или цел сред сложен набор от стимули или разсейващи фактори се изучва обширно в последните 40 години. Практически примери за това могат да бъдат видяни в реалния живот, като например когато избираме даден продукт от рафта в супермаркета. Или когато животни търсят храна сред куп с листа. Или пък когато се опитваме да открием приятеля си в тълпа от хора.
Много парадигми на зрителното търсене използват движенията на окото за да измерят градуса на внимание спрямо останалите фактори, които не са търсеният обект. Но редица изследвания показват, че в крайна сметка движенията на очите са независими от вниманието и следователно те не са рентабилен метод за изследване на ролята на вниманието. Смята се, че приложението на визуалното търсене в технологиите тепърва ще се развива.
Харис смята, че най-важното, което трябва да знае потребителят на технологии днес, е че технологиите са велик начин за подобряване на разказването на истории. Не става дума толкова за "био" и "ендо" технологиите, колкото за способността на машините да обогатяват живота на хората чрез посредничеството си. Разказването на истории е стимулирано от технологиите и не са технологиите най-важното, те са просто помощното средство за предаване на разказите, отбелязва тя.
Милър смята, че всеки вид технология, която е представяна като подобрена версия на предишна, или всяка, презентирана като "Аз съм А+ към вашето А", е обречена да се провали.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.