Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Риана стана лице на NIVEA
Германската козметична марка NIVEA избра хитовата певица Риана за свое рекламно лице.
Поп-звездата ще се включи в честванията със своя песен. Гласът й ще съпътства вековния юбилей на марката през цялата година. От своя страна, NIVEA ще спонсорира нашумялото световно турне на звездата през 2011 г.
Риана е избрана за рекламно лице на марката, защото се харесва на различни култури, страни, възрасти и класи, също както популярния, предпазващ крем NIVEA, обясниха от компанията. Певицата е отличена с множество награди, има милиони почитатели и е смятана за поп икона. Тя създава модни тенденции и освен това е социално ангажирана личност, което е още една причина за избора на NIVEA.
Тази година се навършва столетие, откакто д-р Оскар Тропловиц изкупува базираната в Хамбург компания „Байерсдорф” и започва да произвежда уникалния, защитен крем от масло и вода на NIVEA, който слага началото на козметична серия, наброяваща в днешно време 500 продукта.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.