Излезте от интернет и търсете съкровища, съветват от Dodge

Напоследък все повече рекламни кампании заемат позиция срещу интернет и живота във виртуала. Начело на тази идейна група в момента са производителите на Dodge, които съветват да станем от компютъра и да се разходим из „живия” живот. И не просто съветват. Новата рекламна кампания на специалистите от Wieden + Kennedy съставя цяла печеливша стратегия, която подтиква американците да скочат в колата и... да тръгнат да търсят съкровища и загадки по белия свят.

Видеоклиповете на кампанията, която стартира днес, обясняват, че от Dodge са скрили три автомобила от серията Journey в различни американски щати – един на запад, един на изток и един в средния запад. Ако намерите един от тях, го печелите! Поредица от тв спотове, които излизат днес, на 16. септември и на 23. септември ще обяснят на зрителите точно как да провеждат търсенето. Във всеки кадър от клиповете са скрити хитро различни подсказки за местоположението на съкровищата. От хората се иска да използват интелигентността си и да пътуват, за да открият наградата.

Звездата от сериала „Декстър” Майкъл Хол озвучава рекламите, в които семейният SUV Journey е наречен „търсачката на истинския свят”. „Всичко, което трябва да направите, е да излезете навън”, съветва Хол.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Цитат на деня