Изненадайте клиента, надхвърлете очакванията му!

 Изненадайте клиента, надхвърлете очакванията му!

Изненадайте клиента, надхвърлете очакванията му!

Ако са в затруднено парчино положение, клиентите стават по-взискателни. Имат малко пари за харчене, искат максимална полза. Ако са добре материално, те също са взискателни. Богатият клиент не винаги харчи безрасъдно, той оглежда много, преценява. Всяка година клиентите на стотици магазини иска повече и повече. В интернет времената някои неща като връзката с компанията онлайн, разглеждането на продуктите й в дигитални каталози, намаленията за лоялни клиенти по Коледа и други се включват в задължителните изисквания. А на всичко отговоре не е достатъчно изискванията да бъдат покрити. Нужно е те да бъдат надхвърлени. 

Анди Хенселман коментира темата за клиентското удовлетворение в сайта Management Issuies. Според него то се състои от 5 ключови съставки. "Моята дефиниция е: "Да изненадате клиентите с нивото на услугата, която предоставяте" и то, да ги изненадате по позитивен начин!", изтъква той. Ето кои са съставките, според него:

Съставка 1: Тя произвежда "уау" реакция!
Това е моментът с изненадата. Тя може да бъде провокирана от скоростта на реакцията, знанията и желанието на член от персонала да реши даден проблем.

Съставка 2: Спонтанност.
Клиентското удовлетворение по дефиниция често е неочаквано. Въпреки това си струва да се посочи, че някои предприятия изграждат спонтанност по начина, по който правят бизнес. Това е същото като да пристигате в хотел и неочаквано да откриете, че имате и място за паркиране, без да сте го запазвали. Това също е моментът, когато отивате на поредна среща в някой офис и офис мениджърът или бизнес асистентът на вашия партньро помни как пиете чая или кафето. В бизнеса това се нарича планирана спонтанност.

Съставка 3: Личен стил!
Истински фокусираният върху клиентите бизнес познава и разбира своите клиенти, знае какво е важно за тях и какво ги кара да се усмихват. Към спонтанността добавете и лично отношение.

Съставка 4: Това, което кара клиентите да се чувстват ценни.
Това често може да бъде едно просто "благодаря!", електронна поща, която казва: "Благодаря ви, че сте наш клиент повече от една година".

Съставка 5: Искреност.
Недостатъкът на всичко изброено до тук е, че ако го поднасяте неискрено, това веднага ще бъде усетено от отсрещната страна. Зарадвайте клиентите си и ще видите, че те са готови да направят много повече от вас.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ