Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Индия забрани секси реклами на дезодорант
Индийското Министерство на информацията нареди на телевизиите в страната да спрат излъчването на реклами на дезодоранти, в които жените се държат като изкусителки.
На телевизионните канали са дадени 5 дн да свалят от ефир няколко конкретни реклами, съобщи BBC. Сред забранените филми са тези на марките Wild Stone, Addiction Deo и Axe.
Според индийските власти тези реклами "провокират инстинктите на мъжкото либидо и показват недостойно, вулгарно съдържание”. Индийският регулатор коментира, че в сюжета им се виждат "героини, чиято сексуалност е стимулирана от продуктите и това е наблюдавано от мъжете, които ги гледат похотливо". От регулатора подчертават, че кабелните оператори "трябва да се погрижат изобразяването на жената да бъде с вкус, естетично и в рамките на утвърдените разбирания за благоприличие".
Понятието "прекомерна сексуалност" в местното законодателство отдавна се използва като аргумент за забрана на голяма част от продукциите и рекламните кампнии в страната, които показват привличане, еротика и известна доза провокация. Една от забранените реклами можете да видите след този текст.
Миналата година индийският регулатор забрани за 10 дни излъчването на Fashion TV, заради показването на "твърде разголени до кръста" модели по време на шоу.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.