Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Индустриите, в които виртуалната реалност е приложима
Виртуалната реалност (VR) събира внимание през 2016 г. и настъпва като предложение за потребителско изживяване в европейските икономики.
Както всяка по-нова, атрактивна за хората технология, тя е интересна и за маркетинга. Къде ще може да се вмести в живота на хората и какво ще предложи на бизнеса?
На този въпрос предлага отговори американското списание Inc. "Казват, че една картина струва 1000 думи. За някои индустрии виртуалните пакети означават дори повече доларови знаци", коментира авторът Коули Кар. Той обобщава трите индустрии, в които VR има най-голямо приложение.
1. Продажба на билети. За разлика от 2D изображенията, VR изобразяването на едно място за спортни, музикални или други събития, като стадион например, дава възможност на хората да видят по-добре къде точно им се предлага да си купят места на определени цени, колко отблизо те ще виждат играчите или изпълнителите. Предлагането на билети чрез виртуална реалност дава възможност на купувачите да си формират по-ясни очаквания и да оценят реалната парична стойност на това, което може да си купят. Мнението е на Маник Бан, главен изпълнителен директор на фирма Rukkus в САЩ, която продава билети чрез виртуална реалност в град Ню Йорк.
2. Недвижими имоти. Виртуалната реалност е вид фотореализъм. Чрез нея човек може да приближава и отдалечава фокуса си - чрез нея може да се разглеждат детайли за предложени на пазара имоти, като повърхности на стени и обзавеждане, осветление, светлина в помещенията спрямо прозорци. VR предлага на потребителите да се потопят в атмосферата на мястото, да го обиколят - от банята, до гледката от терасата. Чувството е много реалистично. Потенциалните купувачи дори може да изградят емоционална връзка с мястото, където все още не са присъствали реално - чрез преживяването на VR. Това отбелязва Боаз Ашкенази, съосновател и съсобственик на Studio 216 - компания от Сиатъл, която създава турове из имоти на индустрията на недвижимостите чрез виртуална реалност.
3. Образование. VR обиколки помагат на родители да избират между колежи и университети, в които да запишат децата си да учат. Това е добър вариант за разглеждане на образователни места - зали, общежития и други, когато се намират далеч и пътуването на хората до тях излиза скъпо. "Един родител даде високи оценки за определен колеж заради това, че е толкова иновативен и предлага най-новия VR тур - и го избра за детето си поради тази причина", казва Аби Мандълбаум, съосновател и главен изпълнителен директор на базираната в Ню Йорк компания YouVisit, която предлага разходки с виртуална реалност в образователни институции, както и в туристически дестинации, центрове за забавление.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.