Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Истински моменти в рекламата
Практическата полза от рекламата, социалните експерименти с морална поука и кадрите на истински хора в действителността им намират признание в маркетинга в последната година. Като че ли истинското се оценява все по-високо спрямо тържествуващата в рекламата през 2013 г. анимация, впечатляваща компютърна графика и красива визия.
Свидетелство за това е наградата за кампанията “Stay Together” на Skype от най-престижното събитие за реклама в света – международният фестивал в Кан. В центъра й стои, според журито, една от най-силните реалити реклами в историята – тази за две момичета от американския щат Индиана и град Оукланд, Нова Зеландия. Те не се познават, но си комуникират в чата на Skype и с видео от съвсем малки, докато накрая не се срещат и запознават очи в очи. Свързват ги майките им, които търсят други жени по света с деца със здравословен проблем, какъвто имат дъщерите им - неразвита ръка.
Видеото е дело на агенция Pereira & O'Dell в САЩ. Героините в него се казват Сара и Пейдж. Те стават приятелки в Skype и си комуникират от 8-годишни. Наричат се една друга дори най-добра приятелка, въпреки че не са се срещали. На фестивала в Кан кампанията с тях спечели награда Cyber Lyon 2014.
Създателите признават, че най-трудното в заснемането на подобна рекламна инициатива е самото естество на историята, която е действителна. Да се направи добре реална история в реклама е изключително трудно. От агенцията автор твърдят, че често при тях идват основани на действителността идеи, за които повечето пъти екипът й отказва да работи. 9 от 10 пъти.
Кампанията за Skype първоначално включвала три семейни портрета във видео – емоционално наситени фамилни истории, в които роднините се свързват от далечни разстояния чрез програмата за чат и видео обаждания, покорила света. След това се случило нещо истински неочаквано – четвърти спот, който бил трогателен и засенчил оригиналните. Той е спотът за двете момичета от Америка и Нова Зеландия.
Близо триминутната история е прегледана 2,4 милиона пъти в YouTube.
Вижте!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.