История за мъжете, разказана от Durex

Durex провокира с нова реклама, представена като "история за мъжете, които биха искали да преобърнат часовника, да върнат назад времето" и да не са бащи.

Заглавието на видеото е "Предпази се". Режисьор е  Пол Сантана. Кадрите са изработени в САЩ и залагат на филмови ефекти със забавяне на движението на героите, озвучени от "Лунната соната" на Бетовен. Макар много от жените зрителки да не ги харесват, някои мъже виждат хумор в тях. Други пък коментират, че "истинските бащи не се чувстват така, а само мъжете, които ги е страх от бащинството".

Независимо от отзивите, рекламата успя да предизвика дискусия - нещо характерно за кампаниите на световноизвестната марка презервативи.

Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ