История за мъжете, разказана от Durex


Durex провокира с нова реклама, представена като "история за мъжете, които биха искали да преобърнат часовника, да върнат назад времето" и да не са бащи.

Заглавието на видеото е "Предпази се". Режисьор е  Пол Сантана. Кадрите са изработени в САЩ и залагат на филмови ефекти със забавяне на движението на героите, озвучени от "Лунната соната" на Бетовен. Макар много от жените зрителки да не ги харесват, някои мъже виждат хумор в тях. Други пък коментират, че "истинските бащи не се чувстват така, а само мъжете, които ги е страх от бащинството".

Независимо от отзивите, рекламата успя да предизвика дискусия - нещо характерно за кампаниите на световноизвестната марка презервативи.

Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима