История за мъжете, разказана от Durex


Durex провокира с нова реклама, представена като "история за мъжете, които биха искали да преобърнат часовника, да върнат назад времето" и да не са бащи.

Заглавието на видеото е "Предпази се". Режисьор е  Пол Сантана. Кадрите са изработени в САЩ и залагат на филмови ефекти със забавяне на движението на героите, озвучени от "Лунната соната" на Бетовен. Макар много от жените зрителки да не ги харесват, някои мъже виждат хумор в тях. Други пък коментират, че "истинските бащи не се чувстват така, а само мъжете, които ги е страх от бащинството".

Независимо от отзивите, рекламата успя да предизвика дискусия - нещо характерно за кампаниите на световноизвестната марка презервативи.

Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино