Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|История за мъжете, разказана от Durex
Durex провокира с нова реклама, представена като "история за мъжете, които биха искали да преобърнат часовника, да върнат назад времето" и да не са бащи.
Заглавието на видеото е "Предпази се". Режисьор е Пол Сантана. Кадрите са изработени в САЩ и залагат на филмови ефекти със забавяне на движението на героите, озвучени от "Лунната соната" на Бетовен. Макар много от жените зрителки да не ги харесват, някои мъже виждат хумор в тях. Други пък коментират, че "истинските бащи не се чувстват така, а само мъжете, които ги е страх от бащинството".
Независимо от отзивите, рекламата успя да предизвика дискусия - нещо характерно за кампаниите на световноизвестната марка презервативи.
Ето го и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.