Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Историята за Колман - „най-големия тъпанар на света“, който спаси животи
Какво ви идва наум, когато ви кажат "най-големият тъпанар на планетата"? Грубян, който се подиграва на болните хора, куцащи на пешеходна пътека; запуснат мъж, който замерва кучето на съседите или подава недопушената си цигара на децата на улицата... Въобще, човек, който мрази всичко и всички - хора, животни... и май всички не могат да го понасят, защото се държи тъпанарски.
Така добре е обрисуван в кратък филм Колман Ф. Суийни - герой в нова кампания от американската рекламна агенция The Martin. В ролята на Колман влиза атьорът Томас Джейн. С кадри от 2 минути и половина фимът успява да задържи вниманието на зрителя, за да се разбере, че освен най-големият тъпанар на света, Колман изненадващо е и герой след смъртта си - той се е съгласил да даде органите си за донорство, в случай че нещо му се случи.
Филмът е изработен за "Donate Life" - организация в подкрепа на донорството на органи от пациенти с изгубен живот за нуждаещи се в Щатите. "Една от водещите мотивации зад този нов труд е да окуражим младите мъже да станат донори на органи, тъй като тази демография (в САЩ) спада в последните години. Като цяло, в момента (в страната) има 120 000 мъже, жени и деца, които чакат да им бъдат трансплантирани органи и около 8000 от тези хора, или към 22-ма на ден, умират всяка година, защото не могат да получат органите, от които се нуждаят, навреме. Като се запишат да участват в програмата, младите мъже могат да спасяват по 50 живота", посочват от агенцията. Нейни представители са преценили, че историята за Колман е най-добрият начин да се привлече вниманието на мъжете на възраст около 30-40 г. в Щатите - с малко груб хумор и разговорен език. Името на кампанията е "World Biggest Asshole".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.