Италианска марка сладолед разследвана за обидни религиозни образи

Италианска марка сладолед разследвана за обидни религиозни образи

Британският регулатор ASA разследва италианската марка сладолед Antonio Federici Galeto Italiano. Поводът е противоречива рекламна кампания със сексуални прептаки към религиозни образи, пише BrandRepublic.

 Една от печатните реклами на италианската марка показва изображение на бременна монахиня, която яде сладолед. На рекламната илюстрация пише "Непорочно заченат" (Immaculately conceived). Друга реклама от кампанията показва как двама свещеници са готови да се целунат. Мотото е "Вярваме в спасението".

Рекламите са били отпечатени в британските издания на Grazia, Look и The Lady. Срещу тях са били подадени голям брой опаквания от недоволни граждани.

Това не е първият път, в който марката сладолед е разследвана във Великобритания за пускането на обидна, оскърбителна рекламна кампания.

През 2009 г. ASA принуди Antonio Federici Galeto Italiano да свали от медиите своя реклама, която показва как монахиня и свещеник вгореща сцена. Монахът носи на врата си броеница и държи с едната си ръка сладолед. Отдолу е изписано "Изкушение за целувка" (Kiss temptation). 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
Военният министър на САЩ пристига във Виетнам за преговори за военни доставки