Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Италианска марка сладолед разследвана за обидни религиозни образи
Британският регулатор ASA разследва италианската марка сладолед Antonio Federici Galeto Italiano. Поводът е противоречива рекламна кампания със сексуални прептаки към религиозни образи, пише BrandRepublic.
Една от печатните реклами на италианската марка показва изображение на бременна монахиня, която яде сладолед. На рекламната илюстрация пише "Непорочно заченат" (Immaculately conceived). Друга реклама от кампанията показва как двама свещеници са готови да се целунат. Мотото е "Вярваме в спасението".
Рекламите са били отпечатени в британските издания на Grazia, Look и The Lady. Срещу тях са били подадени голям брой опаквания от недоволни граждани.
Това не е първият път, в който марката сладолед е разследвана във Великобритания за пускането на обидна, оскърбителна рекламна кампания.
През 2009 г. ASA принуди Antonio Federici Galeto Italiano да свали от медиите своя реклама, която показва как монахиня и свещеник вгореща сцена. Монахът носи на врата си броеница и държи с едната си ръка сладолед. Отдолу е изписано "Изкушение за целувка" (Kiss temptation).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.