Кадри от система за нощно виждане рекламират Audi

Новият модел Audi A6 има вградена технология на термалното изображение. Неговият асистент за нощно виждане може да усети пешеходците и в тъмнина, като засича температурата им, дори когато пресичат на повече от 90 метра напред.

Тази технология бе използвана като рекламна идея от американската агенция AKQA, ангажирана с новата кампания на Audi. Агенцията изготви кратка телевизионна реклама на автомобилната компания по повод днешния празник Хелоуин. Кадрите са заснети с асистента за нощно виждане на модела A6 и камерата му за термално изображение.

Няма използвани специални ефекти. Въпреки това идеята на видеото спечели одобрението на рекламните специалисти в онлайн библиотеката с най-новите кампании в САЩ AdsOfTheWorld. Там рейтингът на филмчето достигна 7,4 от 10, което е сравнително висока оценка.

Кадрите можете да видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 2 януари. Имен ден празнуват Горан, Силвия, Силва, Силвестър
Микропенсиониране: Какво се крие зад новия HR феномен и приложим ли е той за вас?
Европа е изправена пред „продължаващ упадък“, ако не внесе ред у дома, предупреждават икономисти
Факторите, които отличават най-добрите екипи от останалите
Цитат на деня
Байдън: Заподозреният за атаката в Ню Орлиънс е бил вдъхновен от „Ислямска държава“
"Станете рано, работете до късно и открийте нефт" - мъдри мисли за парите и мястото им в живота
BYD настига Tesla по продажби на електромобили