Кадри от система за нощно виждане рекламират Audi


Новият модел Audi A6 има вградена технология на термалното изображение. Неговият асистент за нощно виждане може да усети пешеходците и в тъмнина, като засича температурата им, дори когато пресичат на повече от 90 метра напред.

Тази технология бе използвана като рекламна идея от американската агенция AKQA, ангажирана с новата кампания на Audi. Агенцията изготви кратка телевизионна реклама на автомобилната компания по повод днешния празник Хелоуин. Кадрите са заснети с асистента за нощно виждане на модела A6 и камерата му за термално изображение.

Няма използвани специални ефекти. Въпреки това идеята на видеото спечели одобрението на рекламните специалисти в онлайн библиотеката с най-новите кампании в САЩ AdsOfTheWorld. Там рейтингът на филмчето достигна 7,4 от 10, което е сравнително висока оценка.

Кадрите можете да видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Спрете да правите тези три неща сами в бизнеса!
NBC: Белият дом обсъжда вариант за връщане на Закона за потушаване на въстания от XIX век
На днешната дата, 10 октомври. Рождениците днес
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци