Кадри от система за нощно виждане рекламират Audi

Новият модел Audi A6 има вградена технология на термалното изображение. Неговият асистент за нощно виждане може да усети пешеходците и в тъмнина, като засича температурата им, дори когато пресичат на повече от 90 метра напред.

Тази технология бе използвана като рекламна идея от американската агенция AKQA, ангажирана с новата кампания на Audi. Агенцията изготви кратка телевизионна реклама на автомобилната компания по повод днешния празник Хелоуин. Кадрите са заснети с асистента за нощно виждане на модела A6 и камерата му за термално изображение.

Няма използвани специални ефекти. Въпреки това идеята на видеото спечели одобрението на рекламните специалисти в онлайн библиотеката с най-новите кампании в САЩ AdsOfTheWorld. Там рейтингът на филмчето достигна 7,4 от 10, което е сравнително висока оценка.

Кадрите можете да видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези