Кадри от система за нощно виждане рекламират Audi

Новият модел Audi A6 има вградена технология на термалното изображение. Неговият асистент за нощно виждане може да усети пешеходците и в тъмнина, като засича температурата им, дори когато пресичат на повече от 90 метра напред.

Тази технология бе използвана като рекламна идея от американската агенция AKQA, ангажирана с новата кампания на Audi. Агенцията изготви кратка телевизионна реклама на автомобилната компания по повод днешния празник Хелоуин. Кадрите са заснети с асистента за нощно виждане на модела A6 и камерата му за термално изображение.

Няма използвани специални ефекти. Въпреки това идеята на видеото спечели одобрението на рекламните специалисти в онлайн библиотеката с най-новите кампании в САЩ AdsOfTheWorld. Там рейтингът на филмчето достигна 7,4 от 10, което е сравнително висока оценка.

Кадрите можете да видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд