Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как LinkedIn да заработи за вас?
Социалната мрежа за професионалисти LinkedIn може да бъде страхотен инструмент за личен брандинг, ако се използва правилно.
Не всеки обаче успява да го стори. Комуникационната и информационна стойност на Facebook и Twitter остава спорна във времето. За LinkedIn обаче е сигурно, че е в онлайн пространството за дълго. Сайтът е съвършено разумен. От помощ е в контактите за бизнеса. Средство за запознанства, опознаване на колегите в бранша, място за подкрепа и признание към професионалните качества.
Не е необходимо да знаете някакви „скрити тайни” на социалните медии, за да спечелите от него. Тук следват 7 съвсем лесни и логични начина, по които можете да го сторите.
1. Използвайте LinkedIn с ясна цел. Както всички инструменти, той има специално предназначение. Ако не знаете какво искате да постигнете, е безполезен. Сами трябва да задвижите процеса. Решете дали искате да разширите мрежата си от контакти в индустрията си или извън нея. Какво търсите? Начин да се представите пред нови кариерни възможности или шансове за бизнес развитие? Може би търсите професионалисти, които да ви напътстват, или групи от колеги с опит във вашето поле?
2. Подобрявайте профила си. Той е публичен в LinkedIn и трябва да изпраща съобщение с ясно описание на това кой сте и къде работите. Демонстрирайте опита си по начин, които показва увереност и възможности за хората, които биха се свързали с вас. Информацията трябва да бъде кратка и точна. Да показва, че ви е достатъчно грижа за това как се представяте публично, с хубава, сериозна снимка, всичките шест полета попълнени и без правописни грешки. Профилът ви е първото впечатление, което мнозина ще получат за вас.
3. Подбирайте групи, които имат значение за кариерата ви. Има три добри причини да се присъедините към група в LinkedIn. Първата е да останете свързани с колеги, които познавате и с които вече сте във връзка в организации, компании, университети. Втората е да научите повече за някакво поле, което представлява интерес за вас – академично, социално, търговско. Трето: да бъдете в крак със случващото се в индустрията, в която работите. Да влезете в група в LinkedIn в опит да промотирате чрез нея бизнес услуга или продукт е загуба на време и обида за членовете й.
4. Използвайте мрежата си. Дори да сте сред онези с 500+ контакта, това не означава, че сте добри в нетуъркинга. Основното общуване все още се провежда чрез разговорите лице в лице и с разговор. LinkedIn е чудесен инструмент за подобряване на контактите, изградени с работни срещи, обяди, вечери, събития.
5. Изследвайте контактите си задълбочено. Преценете с колко смислени връзки се сдобивате с тях. Всяка седмица определяйте пет души, от които можете да се сдобиете с реална стойност за кариерата си. Вижте как можете да им бъдете от полза в професионалния им път.
6. Персонализирайте всичко. Разбира се, всеки е зает и няма време, но за ефективното градене на контакти в този сайт не е за препоръчване да се използват автоматичните съобщения при изпращане на покана. Обръщайте се към хората лично.
7. Бъдете щедри. Хубавото в социалните медии като инструменти е, че е по-лесно отвсякога да се свързваме в тях. Лошата новина е, че маркетингът затрупва всички с рекламни съобщения и че много от потребителите им се държат цинично. В това отношение бъдете човек, който дава. Не спамете приятелите и хората, с които сте в контакт, а споделяйте информация, която е истински стойностна. Изградете смислена, качествена мрежа, грижата за която ще ви се отплати в реалния живот и в представянето ви пред хората.
По препоръки в американското списание Inc.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.