Как бие детското сърце в реклама на Save the Children

Нова американска реклама за благотворителното дружество Save the Children използва музика, вдъхновена от пулса на детското сърце.

Създадено в стила на кампаниите на Боно от агенция BBDO Ню Йорк, видеото е озвучено от необикновена песен, изпълнена от тийнейджърската банда One Republic. Името на песента е Feel Again. В рамките на кампанията е изработен и специален уеб-сайт – EveryBeаtMatters.org. В него хората могат да свалят песента с ритъма на сърцето на дете, както и да предприемат други действия, за да помогнат на африканските деца в нужда.

В подкрепа на интересното, динамично и трогателно видео, инициативата включва реклама в печата, в радиото, външна и дигитална реклама, както и подкрепа във Faceboоk, обясняват британските маркетинг автори в campaignlive.co.uk.

ТВ рекламата следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Променят движението в центъра на София до 8 юли заради протести срещу еврото
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Иран погребва висши командири и ядрени учени, убити в конфликта с Израел