Как бие детското сърце в реклама на Save the Children


Нова американска реклама за благотворителното дружество Save the Children използва музика, вдъхновена от пулса на детското сърце.

Създадено в стила на кампаниите на Боно от агенция BBDO Ню Йорк, видеото е озвучено от необикновена песен, изпълнена от тийнейджърската банда One Republic. Името на песента е Feel Again. В рамките на кампанията е изработен и специален уеб-сайт – EveryBeаtMatters.org. В него хората могат да свалят песента с ритъма на сърцето на дете, както и да предприемат други действия, за да помогнат на африканските деца в нужда.

В подкрепа на интересното, динамично и трогателно видео, инициативата включва реклама в печата, в радиото, външна и дигитална реклама, както и подкрепа във Faceboоk, обясняват британските маркетинг автори в campaignlive.co.uk.

ТВ рекламата следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Миниатюрен микроб може да има ключово значение за борбата с „вечните“ химикали