Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как бие детското сърце в реклама на Save the Children
Нова американска реклама за благотворителното дружество Save the Children използва музика, вдъхновена от пулса на детското сърце.
Създадено в стила на кампаниите на Боно от агенция BBDO Ню Йорк, видеото е озвучено от необикновена песен, изпълнена от тийнейджърската банда One Republic. Името на песента е Feel Again. В рамките на кампанията е изработен и специален уеб-сайт – EveryBeаtMatters.org. В него хората могат да свалят песента с ритъма на сърцето на дете, както и да предприемат други действия, за да помогнат на африканските деца в нужда.
В подкрепа на интересното, динамично и трогателно видео, инициативата включва реклама в печата, в радиото, външна и дигитална реклама, както и подкрепа във Faceboоk, обясняват британските маркетинг автори в campaignlive.co.uk.
ТВ рекламата следва тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.