Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как България да говори за себе си?
„При представянето на страните не говорим само за реклама, а за комуникация. Това е модерното средство за „масово поразяване“, което ако знаеш как да го използваш, винаги можеш да го приспособиш към целите си.“
Така започна презентацията си във форума „Образът на България по света“ Радослав Бимбалов от рекламна агенция The Smarts. Той беше модератор на третия панел в събитието, организирано от сп. "Мениджър", в който участваха водещи рекламни и пиар специалисти.
Освен симпатичната японска реклама на българското кисело мляко, която ви показахме вчера, и всъщност е една от находките в презентацията на Бимбалов, той демонстрира още няколко интересни примера на комуникиране на националния бранд.
Сред тях имаше и аматьорски видеоклип с интересни факти за България. „Човекът, който е направил това клипче, го е представил по един помпозен начин. Съответно, когато го изгледаш, ти можеш да се почувстваш ужасно горд, че си българин. Но не това е важно в ролята на комуникацията, която е необходима, за да се поддържа образа на една държава. Даже в конкретния случай е много опасно, защото, когато правим реклама и искаме да кажем абсолютно всичко, в повечето случаи не казваме нищо“, обясни Бимбалов.
Любителското филмче можете да видите тук.
„Ние не сме единствените в това да казваме много неща за себе си. Ако си мислите, че на нас ни идва в повече самочувствието, представете си какво е самочувствието на гърците“, каза още Бимбалов и илюстрира думите си с реклама на гръцката Национална организация за туризъм, която можете да видите тук.
А един от актуалните добри примери на Бимбалов за това как една балканска държава комуникира себе си е впечатляващата реклама на Черна гора от миналата година, която е излъчвана в ефира на световните телевизии. Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.