Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да разширите обществото на лоялните клиенти
Обновена 01:13ч., 30.10.2014
Лоялните клиенти са важен двигател на устойчивото развитие на бизнеса. Обикновено те са много по-малко чувствителни към цената, „имунизирани“ са към натиска и предложенията на конкурентите. Освен това могат да бъдат мощно маркетинг оръжие, защото защитават и промотират компанията онлайн и на живо напълно безплатно.
Как да разширите тази общност? Американският автор Майса Соломон дава следните съвети в електронното издание Entrepreneur:
- Научете се да предвиждате желанията на клиентите. Когато нуждите им са предусетени преди да са заявени, компанията показва, че мисли за хората си поотделно. За тази способност маркетингът и представителите на търговските отдели нямат нужда от телепатични способности. Просто трябва да познават клиентите добре.
- Не бързайте да назначавате. Дори в компаниите с перфектно обслужване един разсърден на света служител може да съсипе приятното впечатление, лоялността на хората и мотивацията на екипите. Затова, когато назначават, мениджърите не бива да прибързват с избора на кадри, само за да запълнят свободната позиция. По-добре да изчакат малко и да оставят мястото свободно, отколкото да изберат неподходящ човек.
- Създайте речник на потребителското обслужване.Той трябва да съдържа тези позитивни думи и словосъчетания, които отговарят на философията на марката и стратегията на маркетинга. И да изключва излишните. Например фразата „Няма да имате повод за притеснение“. Тя може да звучи подходящо за чиновник в Портланд, който продава автомобилни застраховки, но не и за експерт на „Картие“ в Милано, който представя сертифицирани диаманти.
- Покажете признателност към всеки завърнал се клиент. Отношението на служителите към клиентите трябва да е възможно по-лично. За да се създаде лоялност, с хората трябва да се общува така, сякаш те говорят с фризьора си, с барман или с портиер на хотел.
- Направете всяко „Здравейте!“ и „Довиждане!“ перфектно. Психологически изследвания показват, че хората помнят първите и последните минути от срещата си с човека, който ги обслужва много по-ярко и за по-дълго, отколкото всичко останало, преживяно в неговата компания.
- Ускорете обслужването си. Модерните клиенти очакват всичко да се случва много по-бързо, отколкото се е случвало на поколенията преди тях.
- Покажете се като личност. Когато клиентите общуват с компанията, те предпочитат да имат пред себе си човек, който я представлява. Независимо дали става дума за комуникация по телефона или онлайн.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Петролът се насочва към седмични печалби заради безпокойството от засилващата се война в Украйна
Икономика |
Обновена 09:45ч., 22.11.2024
Коронацията на крал Чарлз Трети е струвала 72 млн. паунда, показват правителствени отчети
Политика |
Обновена 09:30ч., 22.11.2024
Депутатите ще направят пети опит да изберат председател на 51-вото Народно събрание
Политика |
Обновена 09:15ч., 22.11.2024
Биткойнът доближи границата от 100 000 долара
Финанси |
Обновена 09:00ч., 22.11.2024
Доналд Тръмп номинира Пам Бонди за главен прокурор на САЩ
Политика |
Обновена 08:45ч., 22.11.2024
Китай обяви, че е открил огромни залежи на злато за 82,8 милиарда долара
Икономика |
Обновена 19:25ч., 21.11.2024
Статуквото срещу иновацията – уроци за „мениджъра на промяната“
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 22.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 22.11.2024
На днешната дата, 22 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 22.11.2024
Ключови съвети от LinkedIn за по-голяма ефективност на видео съдържанието в кратка форма
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 22.11.2024
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за силен вятър в цялата страна
България |
Обновена 07:30ч., 22.11.2024
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна
Свят |
Обновена 11:41ч., 21.11.2024
По-добре компетентен гадняр, отколкото чаровен глупак
Управление |
Обновена 00:10ч., 06.12.2018
Коментари
Няма въведени кометари.