Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Какво би бил светът без разнообразието?
Как ли бихме живели, ако трябваше да слушаме само една и съща песен? Без разнообразие в музиката. Или пък, ако всички имахме един и същи домашен любимец. Без да можем да си изберем куче, котка, морско свинче… Немислимо, нали?
Едно от най-прекрасните неща в живота ни е разнообразието. Това припомня с леко намигване и чувство за хумор новата интересна телевизионна реклама на „Тойота”. Видеото пресъздава утопичен измислен свят, в който главен говорител съобщава на хората, че отсега нататък могат да правят и притежават само едно и също нещо. Използван е ужасяващият мотив за уеднаквяването на хората и начина им на живот – водещ елемент от сюжета на книгите-антиутопии като „Прекрасен нов свят” и фантастичните филми като „Облакът Атлас”.
Способността да избираме и наличието на алтернатива са сред водещите фактори в живота ни, които ни правят щастливи, подчертават от „Тойота”, опитвайки с тази идея да разсмеят зрителя, не да го плашат.
Рекламата следва тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.