Какво могат да научат рекламодателите от бутона "like"

Какво могат да научат рекламодателите от бутона like

Какво могат да научат рекламодателите от бутона "like"

Facebook безспорно знае много за потребителите си и им позволява да скрият част от информацията за себе си чрез настройките. Сайтът обаче не спира да извлича информация за регистрираните в него, която предлага на рекламодателите си, пишат авторите в BusinessInsider.

Миналата седмица нова компания на име Likestar представи инструмента "Likester AdCenter". Той анализира огромни обеми от данни, генерирани във Facebook, когато хората кликват бутона “like”, с който обозначават, че харесват нещо.

Инструментът Likester има търсачка. Всяка компания с присъствие в социалната мрежа може да бъде поставена в нея. Така, рекламодателите могат да разберат огромно количество данни за феновете на компанията във Facebook. Включително за това какви книги четат потребителите във фен списъка, кои ТВ шоу програми гледат, от кои филми се интересуват и кои други компании харесват в сайта. Инструментът анализира информация на базата на 750 млн. кликвания на бутона „like“ и дори повече.

От изследванията на компанията с него, следват няколко интересни извода за потребителите във Facebook. Ето кои са те:

     ● Ако харесвате Walmart е много вероятно да харесвате и актрисата Меган Фокс, чернокожи артисти и кънтри певци. (Вероятно сте американец.)

     ● Ако харесвате йога бранда Lululemon е твърде възможно да харесвате й в. „Ню Йорк Поуст“, малки кученца и някакви неизвестни модели близначки.

      ● Ако харесвате веригата кафенетата Starbucks е твърде вероятно да харесвате и Барби, Wet Seal и Hello Kitty.

      ● Ако харесвате Harley Davidson, най-вероятно обичате да пиете бърбън и да сте кликнали „Харесва ми“ върху групи, озаглавени „Аз обичам татуировките“.

      ● Ако харесвате Apple, вероятно... сте бразилец.

      ● Ако харесвате във Facebook Zappos, вероятно работите в маркетинг или интернет медия.

      ● Ако харесвате марката American Apparel сте болезнено голям любител на най-новите модни тенденции.

      ● Ако сте фен на Mini е твърде вероятно да живеете в Португалия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ