Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Какво ново в дигиталната външна реклама
Много сме добри да правим това, в което сме много добри. В това са убедени служителите на гиганта за външна реклама JCDecaux, разказва BBC. Въпреки, че основният бизнес на компанията се развива в сянката на онлайн рекламните канали като този на Google, изпълнителният й директор Джеръми Мейл настоява, че има място за растеж в технологиите за външнаа реклама.
Онлайн рекламата е най-бързо растящият метод за разпространение на рекламните съобщения в момента. Външната реклама обаче също се движи със забързани темпове. „Страхотното предимство при нея, е че не можеш да прелистиш страницата, не можеш да я изключиш – тя просто е там. Затова можем да достигнем до много по-голяма публика в сравнение с онлайн“, казва Мейл.
Неговата компания инвестира в дигиталната външна реклама и не вярва в старомодната хартия в билбордовете. JCDecaux през миналата година направи големи вложения в технологията. През миналата година тя е разпространила 6500 дигитални екрани за външна реклама в целия свят. Занимава се с това да внедрява електронни билбордове, монтирани на спирките, дигитални изображения и иновативни начини за показване на рекламата на местата с висок трафик в големите градове.
Много от екраните са създадени така, че да бъдат интерактивни. Например тази за Ford Galaxy във Великобритания, насочена към бащите, които са излезли на разходка с децата си през почивните дни. В този случай компанията предлага на спирките на автобусите два екрана, разположени един върху друг. На единия, сложен на високо, татковците могат да получат повече информация за новото предложение на Ford. На този отдолу децата могат междувременно да играят игри, като докосват екрана.
От JCDecaux залагат и на друга иновативна идея – правят рекламни филми и ги прожектират на електронните екрани в града едновременно.
Това, което прави дигиталните външни реклами дори по-силни е фактът, че много от тях са екипирани с 3G СИМ карти, които позволяват те да бъдат обновявани по безжичен път от централен център.
„Внезапно сега имаме външна реклама в реално време, която прави това, с което се занимаваме дори по-гъвкаво от преди“, отбелязва Джеръми Мейл. Например когато Луис Хамилтън е спечелил шампионата на Формула 1 екраните на JCDecaux са съобщили новината след 10 минути. „Можем да имаме реклами, които реагират на събитията веднага или показват определени съобщения само, ако времето навън има дадена температура“, твърди той.
В хода на развитието на новите технологии времето между съобщението на електронния билборд и реалното събитие се скъсява. Може би в бъдеще дигиталните знаци във външната реклама ще започнат да се възприемат като част от онлайн рекламата, не като традиционна медия, смятат специалистите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.