Кампания на деня: Uber разнася тикви из София

„Липсвате ни, София! Ние обичаме София и знаем, че София обича Uber и затова все още сме тук.” С тези думи отвсякъде гонената и навсякъде приета по цял свят компания за алтернативни таксиметрови услуги стартира днес необичайна кампания в столицата. За да напомни за себе си, а по този начин и за едно основно човешко и обществено право – правото на избор, екипът от българския офис организира доставяне на...тикви на посочен чрез мобилното й приложение адрес. „Във вторник, 20-ти октомври, отворете приложението между 15 и 19 часа, натиснете UberТИКВИ и поръчайте вашата тиква в София. Цената за доставка на една тиква е 3 лева, за декорация или не, ние ви носим най-много по две.”, приканват в специално съобщение на апликацията си от компанията.  

Първите 100, успешно направили заявка, ще получат и безплатна Uber тениска с надпис #SofiaNeedsUber.

„Знаем, че цените правото си на избор. Колкото и да е странно, алтернативите при пътуванията са ограничени, но можем да ви предложим избор на тикви. Ето защо, бихме искали да ви дадем възможност да си изберете измежду красиви, кръгли (и не толкова кръгли) шарени, декоративни тикви през приложението. Надяваме се Комисията за защита на конкуренцията да не ни обвини в нелоялна конкуренция. Все пак става въпрос за тикви.”, мотивират от Uber идеята си за необичайната кампания.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ