Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кампания на деня: Uber разнася тикви из София
„Липсвате ни, София! Ние обичаме София и знаем, че София обича Uber и затова все още сме тук.” С тези думи отвсякъде гонената и навсякъде приета по цял свят компания за алтернативни таксиметрови услуги стартира днес необичайна кампания в столицата. За да напомни за себе си, а по този начин и за едно основно човешко и обществено право – правото на избор, екипът от българския офис организира доставяне на...тикви на посочен чрез мобилното й приложение адрес. „Във вторник, 20-ти октомври, отворете приложението между 15 и 19 часа, натиснете UberТИКВИ и поръчайте вашата тиква в София. Цената за доставка на една тиква е 3 лева, за декорация или не, ние ви носим най-много по две.”, приканват в специално съобщение на апликацията си от компанията.
Първите 100, успешно направили заявка, ще получат и безплатна Uber тениска с надпис #SofiaNeedsUber.
„Знаем, че цените правото си на избор. Колкото и да е странно, алтернативите при пътуванията са ограничени, но можем да ви предложим избор на тикви. Ето защо, бихме искали да ви дадем възможност да си изберете измежду красиви, кръгли (и не толкова кръгли) шарени, декоративни тикви през приложението. Надяваме се Комисията за защита на конкуренцията да не ни обвини в нелоялна конкуренция. Все пак става въпрос за тикви.”, мотивират от Uber идеята си за необичайната кампания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.