Кампанията „Следващият Рембранд“ грабна две награди Гран при в Кан

Една от най-впечатляващите високотехнологични кампании през последната година - "Следващият Рембранд" на агенция JWT за банка ING грабна две награди Гран при от рекламния фестивал в Кан, Франция. Тя получи най-високите призове в категориите Cyber Lion и Creative Data Lion на престижния конкурс за рекламни постижения. 

В рамките на кампанията, компютър беше научен да рисува като холандския художник Рембранд Харменсон ван Рейн. Умната машина създаде 3D-принтиран портрет в стила на Рембранд. 

В проекта беше използвана последна дума на технологиите, за да се постигнат динамични и запомнящи се от публиката резултати. Това бе оценено от журито на фестивала. Президентът на журито Клои Готлийб - изпълнителен директор на R/GA, заяви на пресконференция, цитирана от Adweek, че технологиите решително навлизат в света на рекламата и стават нусетни, почти невидими в работата си в него. Това е отличителното в присъствието им в тазгодишните подадени заявки за участие в конкурса от десетки рекламни агенции по света, решили да се състезават за отличия в кибер категорията. "Качеството на рекламния труд беше на такова ниво, че неговата дигитална природа изчезваше. Тя става невидима. Ти дори не знаеш, че е там. Като магия е", посочи Готлийб. 

"Следващият Рембранд" е организирана, за да подчертае ангажимента на ING към иновациите и това, че от банката спонсорират класическото изкуство. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ