Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Каскадата на Жан-Клод Ван Дам влезе в Музея на рекламата в Лувъра
Филмът „The Epic Split” вече може да бъде видян и в Лувъра.
Видеото на Volvo Trucks, в което Жан-Клод Ван Дам изпълни за първи път характерния си шпагат между два движещи се назад камиона, стана част от експозицията на Музея на рекламата в парижкия Лувър, съобщават от Volvo. Днес то се радва на над 68 млн. прегледа в YouTube, а сега ще бъде представяно и пред посетителите на Musée de la Publicité. С това кампанията окончателно утвърждава глобалния си успех. Краткият филм с Жан-Клод Ван Дам предизвика огромно внимание в мрежата в края на 2013 г. Появиха се няколко негови пародии и стотици хиляди споделяния в социалните медии. Той се оказа една от най-добрите рекламни кампании на миналата година и може би най-популярната на Volvo въобще.
Музеят на рекламата в Лувъра представя най-интересните моменти от маркетинг историята на света. В него има около 40 000 френски и чуждестранни рекламни плакати, публикувани между 18. век и 1949 г., както и около 45 000 съвременни плакати, дарени от рекламни агенции, рекламодатели и графични дизайнери. В музея се показват и филмови, телевизионни и радиореклами, създадени от 30-те години на 20. век до днес. Интериорът е дело на известния френски архитект Жан Нувел и е изпълнен с интерактивни екрани и технологични ефекти, модерни за времето на последното му обновяване - 1999 г. Колекцията акцентира върху печатните медии. В нея се редуват тематични, художествени и бранд ретроспекции. В музея се поставят средно по четири временни изложби годишно. Идеята е да се показват артистичните и социологически тенденции в обществата през десетилетията, докато се е развивал феноменът на консуматорския живот.
"The Epic Split ни впечатли веднага – новаторска идея, страхотни изображения, качествено заснемане. Щастливи сме, че Volvo Trucks откликнаха на желанието ни видеото да стане част от нашата постоянна колекция“, обяснява Аксел Бароа, отговорник за набирането на реклами за музея.
Рекламата с Жан-Клод Ван Дам е част от поредицата филми, с които Volvo Trucks представя технологичните иновации и изключителните възможности на своите камиони. Сред другите хитови филми на марката се включват „The Hamster Stunt”, в който управлението на новия Volvo FMX е оставено „в ръцете” на хамстера Чарли. В „The Chase” каскадьорът Роб Хънт маневрира с новия Volvo FL по тесните градски улици в испанския град Суидад Родриго, преследван от бикове, а във видеото „The Hook” президентът на компанията Клаас Нилсон прекара над два часа, стъпил върху предния панел на Volvo FMX, висящ във въздуха на над 20 метра височина.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.