Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кога пиарът отблъсква медиите
Има някои действия на пиара, които могат да доведат до толкова голяма негативна реакция сред журналистите, че на следващото събитие на фирмата никой да не дойде. Кои са те разказва Ейприл Дънкан в Advertising.About.
- Когато специалистът по пиар непрекъснато им звъни по телефона. Ако непрекъснато досаждате на журналистите по телефона няма да ги накарате да уважат събитието ви или да дойдат по-бързо. Имайте предвид, че ако ги сложите в списъка си с бързо избиране и им се обадите три пъти в малък интервал от време, номерът ви може да бъде блокиран.
- Когато им се казва какво да напишат. Ако искате медиите да не уважат нито едно ваше събитие в бъдеще, просто им кажете как да си вършат работата. Същото се отнася и за снимките. В случай, че има определени лица, места или съоръжения на фирмата, които предпочитате да не се заснемат, можете предварително да го съобщите на екипа и фотографа/оператора. Заставането пред обектива по време на самото събитие със забрана за снимане може да предизвика силна негативна реакция.
- Когато пиарът не им помага да пристигнат. Локацията на събитието винаги трябва да е спомената в прессъобщението и предварителните материали, както и кои и какви са начините да се достигне до там. Полезно да бъде организиран и транспорт. Най-добре е да бъдат предоставени за контакт телефоните на двама от организаторите.
- Ключът е в доброжелателното отношение. Нацапали сте си вратовръзката? Водата в офиса е свършила? Вие сте в лошо настроение, нямате практическа полза и полезното нещо, с което бихте се занимавали в момента е да говорите с медиите? Те ще отразят историята ви, така че какво толкова? Стоп! Това е погрешно мислене. Хората в телевизиите познават хора от вестниците, които познават журналисти в онлайн медиите, а те общуват с тези от радиото и телевизията. Новините в света на медиите пристигат бързо, препоръките и впечатленията за хората (включително за тези в пиара), също. Ключът в професията на връзките с обществеността, колкото и да е трудно, е в непрекъснатата отзивчивост и добронамереност.
- Когато събитието закъснява, заради внезапни промени в часа. Журналистите са хора, които страдат от хроничен дефицит на време. Запишете си го някъде с три удивителни накрая.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.