Кой ще спечели със Stella Artois?

60-те години на 20 век. Европа. На открито в Париж се провежда конкурс за най-добра ледена скулптура. Състезават се трима амбицирани мъже, а в журито е включена и необикновено атрактивна девойка.

С това започва сюжетът на новата забавна коледна телевизионна реклама на Stella Artois. От компанията производител подчертават, че бирата с тяхната марка първоначално е създадена в Белгия за Коледа, и отбелязват, че в изготвянето на най-добрия вкус са необходими ентусиазъм и упорита работа, каквито влагат участниците в конкурса за ледени скулптури в рекламата, и особено победителят.

Рекламата на Stella Artois можете да видите по-долу.

Това не е единствената активна кампания на бирата в края на ноември. Stella Artois и рекламна агенция Mother Лондон предлагат още нещо различно. Те възнамеряват да потопят „нощните птици” на Лондон във вълнуващо преживяване в стил филма от 60-те години „Среднощният шофьор” (The Night Chauffeur).

Инициативата е организирана, за да промотира специалната селекция Stella Artois Black, отбелязва creativity-online. От днес, в продължение на две седмици, в десет лондонски бара ще бъдат организирани специални театрална продукции. Посетителите на баровете ще бъдат поканени да участват и дори да станат главните герои в продукциите, като си купят бира Stella Artois Black.

Тези от тях, които спечелят участие, и искат да се възползват от него, ще могат да разгледат Лондон посред нощ от прозореца на класически модел „Ситроен” DS със специален шофьор и да се почувстват като във филма от 60-те.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен