Колкото по-скоро рекламираш тук, толкова по-добре!

Колкото по-скоро рекламираш тук, толкова по-добре!

Вниманието към тази култова кампания от билбордове, реализирана в Холандия през 2011 г., периодично се съживява в мрежата. Това я прави истински маркетинг евръгрийн. Освен това тя беше наградена за идеята й с американска рекламна награда „Клио” в годината на излизането й. 

Състои се от поредица от билбордове, които холандските шофьори са виждали по пътя си, докато шофират. Билбордовете разказват история. В нея пълен и не много приятен за гледане мъж бавно се разсъблича пред водачите на автомобили със заплахата „Колкото по-скоро рекламираш тук, толкова по-добре".

Агенцията автор е Y&R Not Just Film, Амстердам. Тя изработва кампанията за местната фирма за външна реклама Interbest, за да покаже колко ефективно и запомнящо се могат да бъдат използвани билбордовете й.

Силен начин да насочиш вниманието към продукта „билборд”, нали?

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?