Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кучето Харви – новата рекламна звезда на Острова
„Ако живеете във Великобритания и не сте фен на Харви, значи или сте били извън страната за празниците, или просто не харесвате кучета!“
Това коментира в „Дейли Мейл“ британският автор Бил Моуланд, който разказва за най-новата четирикрака знаменитост във Великобритания – Харви от рекламата на маркетинг агенцията Thinkbox.
„Кучето Харви грабна сърцето на нацията“, твърди Моуланд. То вече има над 10 хил. фена във Facebook. Рекламата с него в YouTube е гледана повече от 1 млн. пъти. Тя вече е номинирана от британците за една от рекламите на годината.
Чрез симпатичния герой Харви и впечатляващото му телевизионно представяне в сюжета на видеоклипа от агенцията Thinkbox се стремят да изтъкнат силата на телевизионната реклама.
Рекламата с Харви можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.