Магазинът на бъдещето

Магазинът на бъдещето

В епохата на мобилните технологии купувачите променят поведението си повече от всякога. Логично, заедно с тях се променят и продавачите.

Магазините в бъдеще ще стават по-театрални и впечатляващи. Ще предлагат житейско изживяване. Идва краят на замисъла им просто като място, където човек може да се сдобие с нещо необходимо. Търговските пространства, които ще оцелеят на модерния пазар, ще продават най-вече приятно прекарано време, лайфстайл.

Това е мнението на фирма King Retail Solutions (KRS), която проектира дизайна на модерни магазини за продажби на дребно. Business Insider представя с илюстрации и снимки нейната визия за еволюцията на търговското пространство. Ето каква е тя.

Концепция за начина, по който ще изглежда супермаркетът на бъдещето. Забележете: има повече дигитални устройства за пазаруване като компютри и по-малко продавачи сред клиентите.

В реалността: магазинът за компютърни устройства на MobiPCS, който компанията проектира. Сред включените новости е централна шоурум зала с дигитални устройства на пода.

Модерните „витрини” в MobiPCS.

В бъдеще търговските обекти ще се развият от магазини до шоуруми с игрална площадка, в която потребителите ще се сдобиват с кратко преживяване – изпробване на продукта. Пример: IKEA

Очаква се по-малко пространство за продажби на масовите продукти и повече за изпробването им. Справка: Apple.

Инвентарът може въобще да не съществува в магазина, а директно да ви го доставят до дома.

Касите – с по-тънки и леки устройства за разплащане.

Все по-ефективни стават и продажбите на устройства, които продавачите държат в ръцете си. Освен това навлиза и автоматичното таксуване и заплащане от банковата сметка чрез телефона.

Гъвкавата среда е ключът към това да останеш свеж и приложим в продажбите, което означава, че витрините трябва да бъдат възможно по-динамични. Един от начините това да се стори е чрез дигитална система, която ги сменя възможно по-често.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ