Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Магазинът на бъдещето
В епохата на мобилните технологии купувачите променят поведението си повече от всякога. Логично, заедно с тях се променят и продавачите.
Магазините в бъдеще ще стават по-театрални и впечатляващи. Ще предлагат житейско изживяване. Идва краят на замисъла им просто като място, където човек може да се сдобие с нещо необходимо. Търговските пространства, които ще оцелеят на модерния пазар, ще продават най-вече приятно прекарано време, лайфстайл.
Това е мнението на фирма King Retail Solutions (KRS), която проектира дизайна на модерни магазини за продажби на дребно. Business Insider представя с илюстрации и снимки нейната визия за еволюцията на търговското пространство. Ето каква е тя.
Концепция за начина, по който ще изглежда супермаркетът на бъдещето. Забележете: има повече дигитални устройства за пазаруване като компютри и по-малко продавачи сред клиентите.
В реалността: магазинът за компютърни устройства на MobiPCS, който компанията проектира. Сред включените новости е централна шоурум зала с дигитални устройства на пода.
Модерните „витрини” в MobiPCS.
В бъдеще търговските обекти ще се развият от магазини до шоуруми с игрална площадка, в която потребителите ще се сдобиват с кратко преживяване – изпробване на продукта. Пример: IKEA
Очаква се по-малко пространство за продажби на масовите продукти и повече за изпробването им. Справка: Apple.
Инвентарът може въобще да не съществува в магазина, а директно да ви го доставят до дома.
Касите – с по-тънки и леки устройства за разплащане.
Все по-ефективни стават и продажбите на устройства, които продавачите държат в ръцете си. Освен това навлиза и автоматичното таксуване и заплащане от банковата сметка чрез телефона.
Гъвкавата среда е ключът към това да останеш свеж и приложим в продажбите, което означава, че витрините трябва да бъдат възможно по-динамични. Един от начините това да се стори е чрез дигитална система, която ги сменя възможно по-често.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.