Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мариса Майер говори на рекламния фестивал в Кан
От дигиталните списания през телевизията до радиото и вестниците – всяка медия трябва да приеме маркетинга със съдържание или т. нар. native advertising. Това заяви пред публиката на провеждащия се в Кан международен рекламен фестивал шефът на Yahoo и бивш кадър на Google Мариса Майер.
Тя бе един от очакваните и интригуващи лектори на събитието. За изявата й съобщава Adweek. Под native advertising се има предвид съдържание с маркетингова цел в медиите, което се вписва в информационния им поток от журналистически или генерирани от потребителите продукти по максимално естествен начин. В известен смисъл native advertising противостои на традиционния банер и онлайн маркетинг подходите преди зората на социалните медии.
Ако Yahoo може да загърби миналото, в което бе лидер в мрежата, и да продължи напред, могат и рекламодателите, е едно от посланията на Майер. Тя не е отправила думите директно, обвинявайки рекламодателите в „увековечаване” на традиционните подходи за рекламиране онлайн и изобщо, но е посветила голяма част от речта си на успехите на Yahoo в маркетинга със съдържание. Тези успехи са най-големи пред поколението Y. “Native опитите надминават традиционните дисплей реклами в почти всеки измерител”, посочи Майер.
По време на речта й маркетинг отделът на Yahoo излъчваше информация за нещо ново - спонсорираните от марки публикации в социалната мрежа Tumblr, които са точно в native стил, сега вече ще може да се виждат и в новите сайтове на Yahoo – Yahoo Beauty и Yahoo Tech. Tumblr рекламите в тях ще бъдат изображения, слагани до новините и други публикации на редакцията на сайтовете.
Интеграцията е нещо ново. Yahoo купи Tumblr и Flickr, надявайки се че рекламата в тези две популярни социални платформи ще я захрани финансово. „Когато купихме Tumblr преди година видяхме това, което вероятно и вие сте видели – нямаща равна на себе си платформа за създатели на съдържание и съдържатели на такова. Видяхме и нещо друго – страхотна платформа за марките”, каза Майер от трибуната на Cannes Lions 2014.
Според нея рекламата със съдържание е неизбежна и трябва да бъде приета като високо ефективна форма на дигитален маркетинг. 3,6 пъти по-вероятно е аудиторията й да потърси бранда, ако я види, спрямо традиционния банер. Шест пъти по-голяма е вероятността публиката да потърси нещо свързано. 46% от поколението Y, забелязало брандирано съдържание, казва, че е консумирало съдържанието, посочва статистика на Yahoo. Една трета от тези зрители са споделяли брандирано съдържание.
Виж още: Стратегията, по която полудя цялата рекламна индустрия
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.