Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг прогнози за 2012 г.
Фирмените лидери и служителите с опит знаят кога старият, познат начин на правене на бизнес трябва да се промени. В тези моменти те трябва да изплуват от сигурните води на рутината и да започнат да действат като агент на промяната.
Това коментира Джефри Хейзлит – автор на бестселъри и маркетинг експерт, в сайта на в. „Хъфингтън поуст“. Той дава три прогнози по темата кое ще се промени в света на маркетинга през 2012 г. Или трябва да се адаптирате към тези тенденции, или ще загинете, смята той. Ето кои са те:
1. Мобилният портфейл. През 2011 г. казвах неведнъж „мобилни, мобилни,мобилни“. През 2012 г. предвиждам, че мобилният портфейл ще бъде следващото голямо нещо, казва авторът. С възникването и налагането на повече онлайн компании като eBay, Amazon, PayPal започнахме да използваме мобилното устройство като платформа за незабавна онлайн покупка. Сега виждаме технология, изградена върху смарфоните, която позволява на клиентите да протягат ръка към телефоните по-често, отколкото към кредитните си карти, докато са в магазините за продажби на дребно. Банките се възползват от огромното за тях предимство на тази мобилна технология и предлагат на клиентите си ново ниво на обслужване. Това е пространство, което маркетолозите не само трябва да имат предвид, но и в което трябва сериозно да се включат.
2. „Краудсорсинг“ срещу „френдсорсинг“. Краудсорсингът – (излъчване на генерирано от потребителите съдържание – бел.прев.) е чудесен инструмент да се прихващат изследвания, бързи отговори и обща ангажираност. „Френдсорсингът“ (приятелите, използвани като източник на информация и мнения) обаче е още по-силен, защото вече е спечелил масово доверие. Маркетинг професионалисти, обърнете се към вашите лични, най-ценни източници - хората, които наистина ви познават и имат присъствие в живота ви – и след това открийте какво мислят те, призовава още Хейзлит. Тези хора могат да бъдат ваши близки приятели, колеги, учители. Те също могат да бъдат посланици на марката, освен нейните „приятели“ в социалните медии и последователите.
3. Качествено онлайн проучване на пазара. 2012 г. ще бъде вълнуваща за изследователския бизнес. Ясно е, че промяната към качествено онлайн проучване започна и е вероятно да се ускори в идните месеци. От ключово значение е нуждата от по-задълбочено и по-детайлно разбиране на присъствието и поведението в мрежата, за да бъдат правени ефективни маркетинг и бизнес решения. Компаниите трябва да са подготвени да действат бързо. Тази категория нараства с бързи темпове. Социологическите агенции, които изследват присъствието на фирмата, ще бъдат най-облагодетелствани в тази нова игра. Това е бизнес императив, посочва още авторът.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.