Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг тенденциите в следващите месеци
Всички станахме свидетели на революционната промяна в начина, по който бизнесът достига до клиентите в последните две години. Особено с масовизирането на сайтовете за комуникация и устройствата с тъчскрийн!
За да бъдем ефективни в маркетинга е важно да осъзнаем кое ще работи и кои маркетинг методи времето ще остави в миналото. Тази година се налагат 5 практики и тенденции, които специалистите наблюдават внимателно и ще бъдат от изключително важно значение. Ето кои са те:
Мобилният маркетинг
В САЩ например последни доклади на асоциацията за мобилен интернет CTIA показват, че над 250 млн. американци разполагат с мобилни телефони. Приложенията за смартфоните навлизат сред потребителите по целия свят. Повече от тях ще бъдат разработвани, както и такива за таблет компютрите, прогнозират изследователите. Вече не става дума просто за мобилен достъп до имейла, съобщенията в интернет, календарите и уеб-сайтовете. Ще наблюдаваме възникването на повече базирани на местоположението услуги, мобилни игри, приложения и свързан със събитията мобилен маркетинг. Нови устройства навлязоха на пазара през тази година и ще продължат да се появяват в идните месеци. Скоростта на мобилния интернет ще се увеличава. Ако сте маркетолог и не сте изследвали още възможностите на мобилния маркетинг, това е вашата година.
Засилена интеграция на маркетинга в социалните мрежи
Още през миналата година компаниите започнаха да се отнасят по-сериозно към маркетинга в социалните мрежи и поради това станахме свидетели как тези сайтове "експлодират" като маркетинг инструмент. През тази година ще наблюдаваме как фирмите засилено интегрират социалните медии в маркетинг плановете си. Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn ще се разширят от инструмент, използван предимно за потребителско обслужване и бранд мениджмънт, към източници на информация за потребителите и по-ефективен целеви маркетинг, съгласуван с особеностите на аудиторията.
Маркетингът в традиционните медии ще продължи да доминира
Темата е много деликатна, защото има толкова много хора, които не искат да кажат сбогом на традиционния маркетинг. Същевременно интерактивният маркетинг и този в реално време лесно се измерват, обвързват и снабдяват със статистика. Маркетинг съобщението пристига по-бързо. Потребителите продължават да търсят онлайн информация и в отговор правят решението си за покупка онлайн. Специалисти смятат, че е важно парите за маркетинг да се насочат към мястото, където хората реално са в момента, а сега се прави гигантски преход към онлайн (медиите). Въпреки това, телевизията, печатните медии и радиото ще продължат да обхващат вниманието на масовата аудитория. От прогнозите следва, че маркетинг бюджетите насочени към тях, ще продължат да бъдат големи, но с времето ще се стопяват, като част от средствата ще се пренасочат към онлайн каналите.
Потребителите ще определят качеството
В днешните сложни икономически времена хората си правят сметката до стотинка и харчат само за неща, които смятат за наистина ценни. Те вече не купуват само защото стоката се продава. Предпочитат да са обезпечили с нещо смислено всяка своя похарчена сума. Това означава, че трябва да правите маркетинг на стойността на продукта или услугата ви, за да накарате хората да отворят портфейла си. Ако няма обяснена и мотивирана стойност, те просто няма да купят.
Връзките на фирмите с хората ще задвижват лоялността и продажбите
Клиентите искат да знаят какво има значение за вас и служителите ви. Сега оценяват повече от всякога как се отнасяте с тях, дали бизнесът ви е загрижен за тяхното удовлетворение. Отминаха дните, в които търсят само заради удобството. Ако можете да осигурите най-добрата грижа за потребителя, ще откриете, че сте привлекли много повече лоялни клиенти, независимо дали продавате на по-висока цена. Имайте предвид, че в трудните икономически времена лоялността може да е „въпрос на живот и смърт” за бизнеса ви.
Лаура Лейк, Marketing.About
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.