Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг тенденция: Назад към истинския живот
Какво ще се търси в маркетинга през 2015 г.? Какво ще се промени?
Ако сте експерт в областта: спокойно, тук не предлагаме поредния текст за дигитален маркетинг и в частност, за социални медии. Напротив, отдалечаваме се от интернет като постоянна тема в уважаваните издания за маркетинг от света в последната година и предлагаме гледната точка на Ейми Кийн, представител на Havas Media във Великобритания.
Тя казва, че през 2015 г. очаква интерес на хората и компаниите към завръщането към истинския живот. Ще има търсене на брандирани събития – игри за деца и възрастни, социални доброволчески активности на открито в природата или в градските паркове, изложения, концерти, в които нямат думата технологиите, а истинското преживяване. По думите й такива събития ще се поръчват от клиентите на агенциите заради технологичното пренасищане, което ни обгражда.
Навсякъде, където се обърнем, ни гледат екраните – включително у дома. Затова губим линията на действително общуване с близките си. В същото време мнозина все още имаме нужда от повече действителен живот. Брандираните събития са възможност за хората да преживяват нещо заедно, да трупат истински спомени. Може би истинските спомени за някои вече са дефицит. Особено за по-възрастните от поколението Z. Търси се „освобождаване от дигиталното“.
Ейми Кийн очаква през 2015 г. поръчването на реални събития на агенциите да бъде толкова модерно, колкото преди 10 години в развитите общества е било хитово поръчването на "вирусно" видео за споделяне.
Кийн посочва като предпоставки в експертен панел в сайта на "Гардиън" това, че на Острова през 2014 г. вниманието на децата и въбражението им е било привлечено и провокирано не от нова технологична платформа или компютърна игра, а от играчка от цветна пластмаса на Loom bands. Освен това напоследък се появиха няколко видеоклипа в мрежата, които спечелиха одобрение с призива да не гледаме в телефоните си докато сме навън с близки хора и да отложим интернет споделянето за по-късно, за да преживеем момента.
Затова, според нея, следва завръщане към доброто старо аналогово популяризиране. И технологиите може да са платформи за организирането тези истински кампании, но не и крайният резултат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.