Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Може би най-красивата реклама на прахосмукачка
Очевидно не е лесно да се изработи различна реклама за стандартен домакински продукт като прахосмукачката. Electrolux обаче успява да го направи по много креативен начин.
Компанията представи в Тайланд страхотна реклама, в която с помощта на неин уред се създава изкуство.
Видеоклипът е дело на агенция Saatchi & Saatchi, Банкок, която ангажира за заснемането му младият тайландски артист Чалит Накпауан. Агенцията заснема как Накпауан изработва първата си картина с прахосмукачка, използвайки уреда, за да изсипва на земята и оформя дребни частици, подобни на пясък, в различни цветове. Рекламата съчетава въображението му и технологията, за да покаже неповторима творба – килим, направен чрез прахосмукачка, с качествата на картина.
Името на получената творба е „Сила“. Кампанията се разпространява с името "Power: The World's First Vacuum Art". Идеята е да комуникира мощта на уреда Electrolux UltraCaptic по различен начин.
Чалит Накпауан живее в Банкок и е завършил колежа за изящни изкуства в града. Той е художник, интериорен дизайнер, илюстратор и преподавател по изкуство, който изработва красиви картини чрез бои в ярки цветове, керамика, скулптури, пана от текстил и дори дрехи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.