Може би най-красивата реклама на прахосмукачка

Може би най-красивата реклама на прахосмукачка

Очевидно не е лесно да се изработи различна реклама за стандартен домакински продукт като прахосмукачката. Electrolux обаче успява да го направи по много креативен начин.

Компанията представи в Тайланд страхотна реклама, в която с помощта на неин уред се създава изкуство.

Видеоклипът е дело на агенция Saatchi & Saatchi, Банкок, която ангажира за заснемането му младият тайландски артист Чалит Накпауан. Агенцията заснема как Накпауан изработва първата си картина с прахосмукачка, използвайки уреда, за да изсипва на земята и оформя дребни частици, подобни на пясък, в различни цветове. Рекламата съчетава въображението му и технологията, за да покаже неповторима творба – килим, направен чрез прахосмукачка, с качествата на картина.

Името на получената творба е „Сила“. Кампанията се разпространява с името "Power: The World's First Vacuum Art". Идеята е да комуникира мощта на уреда Electrolux UltraCaptic по различен начин.

Чалит Накпауан живее в Банкок и е завършил колежа за изящни изкуства в града. Той е художник, интериорен дизайнер, илюстратор и преподавател по изкуство, който изработва красиви картини чрез бои в ярки цветове, керамика, скулптури, пана от текстил и дори дрехи.

Ето какво сътворява той за Electrolux.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет