Може би най-красивата реклама на прахосмукачка

Може би най-красивата реклама на прахосмукачка

Може би най-красивата реклама на прахосмукачка

Очевидно не е лесно да се изработи различна реклама за стандартен домакински продукт като прахосмукачката. Electrolux обаче успява да го направи по много креативен начин.

Компанията представи в Тайланд страхотна реклама, в която с помощта на неин уред се създава изкуство.

Видеоклипът е дело на агенция Saatchi & Saatchi, Банкок, която ангажира за заснемането му младият тайландски артист Чалит Накпауан. Агенцията заснема как Накпауан изработва първата си картина с прахосмукачка, използвайки уреда, за да изсипва на земята и оформя дребни частици, подобни на пясък, в различни цветове. Рекламата съчетава въображението му и технологията, за да покаже неповторима творба – килим, направен чрез прахосмукачка, с качествата на картина.

Името на получената творба е „Сила“. Кампанията се разпространява с името "Power: The World's First Vacuum Art". Идеята е да комуникира мощта на уреда Electrolux UltraCaptic по различен начин.

Чалит Накпауан живее в Банкок и е завършил колежа за изящни изкуства в града. Той е художник, интериорен дизайнер, илюстратор и преподавател по изкуство, който изработва красиви картини чрез бои в ярки цветове, керамика, скулптури, пана от текстил и дори дрехи.

Ето какво сътворява той за Electrolux.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ