Моторите избират водачите си в нова реклама на „Ямаха”


„Ямаха Моторс” представи в Индия нова, оригинална тв реклама на моторите й с участието на една от най-популярните звезди на Боливуд – Джон Ейбрахам. Създадена от криейтив агенция ADK-Fortune, рекламата показва три неукротими мотора, които сами избират водачите си.

„Идеята беше да анонсираме пускането на пазара на три нови цвята „Ямаха FZ”, обясни Арюн Мукхерйее – вицепрезидент и ръководител на клона на ADK-Fortune. „Не искахме да се отнесем така, сякаш правим поредно тактическо представяне на цветовете по телевизията. Разполагахме с Джон Ейбрахам и искахме да го използваме по интересен начин. Тъй като Джон е актьор и има опит в играта на различни филмови роли, се замислихме да го използваме в три роли. Във всяка роля той представи различен цвят. Всеки цвят отговаря на различна личност. Филмът показва класическа ситуация на уестърна, където трима души в лицето на Джон опитват да опитомят три мотора „Ямаха FZ”, обясни още той.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца