Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Моторите избират водачите си в нова реклама на „Ямаха”
„Ямаха Моторс” представи в Индия нова, оригинална тв реклама на моторите й с участието на една от най-популярните звезди на Боливуд – Джон Ейбрахам. Създадена от криейтив агенция ADK-Fortune, рекламата показва три неукротими мотора, които сами избират водачите си.
„Идеята беше да анонсираме пускането на пазара на три нови цвята „Ямаха FZ”, обясни Арюн Мукхерйее – вицепрезидент и ръководител на клона на ADK-Fortune. „Не искахме да се отнесем така, сякаш правим поредно тактическо представяне на цветовете по телевизията. Разполагахме с Джон Ейбрахам и искахме да го използваме по интересен начин. Тъй като Джон е актьор и има опит в играта на различни филмови роли, се замислихме да го използваме в три роли. Във всяка роля той представи различен цвят. Всеки цвят отговаря на различна личност. Филмът показва класическа ситуация на уестърна, където трима души в лицето на Джон опитват да опитомят три мотора „Ямаха FZ”, обясни още той.
Рекламата можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |Икономическият растеж на Китай надмина очакванията, но митата замъгляват перспективите
Икономика |Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.